آغاز بهره‌برداری از سامانه جامع نگهداری و تعمیرات شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از آغاز بهره‌برداری از سامانه جامع نگهداری و تعمیرات شهرداری مشهد خبر داد.

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به وجود تجهیزات، تأسیسات، ابنیه و مستحدثات عمرانی بسیار متنوع شهرداری، سالانه درصد بالایی از بودجه شهری صرف نگهداشت این دارایی‌ها می‌شود.

وی افزود: به همین منظور سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای نیل به هدف هوشمندسازی و الکترونیکی کردن فعالیت‌های حوزه نگهداری و تعمیرات و با هدف مدیریت هزینه‌های مرتبط و همچنین افزایش قابلیت اطمینان و آماده به کاری دارایی‌های فیزیکی و به منظور ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان از خدمات شهرداری، پیاده‌سازی سامانه جامع نگهداری و تعمیرات شهرداری مشهد را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: این سامانه بعد از تهیه شرح خدمات و با همکاری و نظر مدیرکل نگهداری و تعمیرات شهرداری مشهد و برگزاری مناقصه و انتخاب مشاور و پیمانکار در این حوزه و تشکیل جلسات متعدد کارگروه نگهداری و تعمیرات به صورت هفتگی به مدت یک‌سال و اجرای کلاس‌های آموزشی و نیز احصای فرآیندهای نگهداری، تعمیرات، استانداردسازی و جمع‌آوری داده‌ها مطابق فرمت‌های تعیین‌شده و انجام ارتباطات لازم سیستمی و فرآیندی، بهره‌برداری شد.

سمیعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سازمان آتش‌نشانی تعداد ۵۴ ایستگاه و دو ساختمان اداری آتش‌نشانی در حال بهره‌برداری از سامانه هستند که تاکنون تعداد ۱۰۳۸ فرم درخواست کار تعمیرات در سامانه ثبت و رسیدگی شده است، در سازمان عمران کارخانه آسفالت مجیدیه، سوله تعمیرات ماشین‌آلات و کارگاه بتن المهدی و کارگاه منزل‌آباد در حال بهره‌برداری از سامانه هستند و تاکنون تعداد ۱۵۰۰ فرم درخواست کار در سامانه ثبت و رسیدگی شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری، ساختمان مرکزی شورای اسلامی شهر و کارخانه نوآوری در حال بهره‌برداری کامل از امکانات سامانه است که تا کنون تعداد ۹۲۰ فرم درخواست کار در سامانه ثبت شده و داده ۱۹ ساختمان دیگر نیز در سامانه بارگذاری و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 830226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.