به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین لادور اظهار کرد: خدمت جدیدی که از دی ۱۴۰۲ در اداره هماهنگی و کنترل عملیات معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان راهاندازی شد، کد ۱۰۰ نام دارد که هدف آن، انتقال درست، سریع و رسیدگی بهموقع به انواع پیامها و مطالبات شهروندان در نقاط مختلف شهر است.
وی افزود: روش کار به این صورت است که اپراتورهایی در تمام مناطق پیامها و مطالبات شهروندان در زمینه امور خدمات شهری را دریافت و پس از دستهبندی و درجهبندی پیامها بر اساس میزان حساسیتشان، پیام را در کمترین زمان ممکن برای مسئول مربوطه ارسال میکنند تا فوری به مطالبات شهروندان رسیدگی شود.
رئیس اداره هماهنگی و کنترل عملیات معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: بخش دیگر مربوط به سامانه تلفنی ۱۳۷ است که طبق سطحبندی انجام شده، پیامهای فوری که شهروندان اعلام میکنند، به مسئول مربوطه اطلاع داده میشود و پس از رصد از سوی مسئول مربوط به آن، اقدام لازم صورت میگیرد.
لادور خاطرنشان کرد: بهعنوان مثال در صورت اعلام حادثه فرونشست زمین، وجود زباله، لاشه حیوان و مواردی از این دست از سوی شهروندان، نیروهای خدمات شهری فوری به محل اعزام میشوند.
وی اظهار کرد: این سامانه از دی ۱۴۰۲ راهاندازی شد و پس از انجام آزمون و خطاها و بررسی جوانب، از ابتدای سال جاری با جدیت به اجرا درآمد.
رئیس اداره هماهنگی و کنترل عملیات معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان در ارتباط با فعالیت واحد هوشمندسازی نیز گفت: بر اساس اقدامات این واحد، تمام سامانههای خدمات شهری همچون توزین باسکولها، تانکرهای آب و خودروهای جمعآوری زباله در سه شیفت کاری با ۴۳ نیرو به صورت بیستوچهارساعته رصد میشود.




نظر شما