«خجالت نکش ۲» از «مست عشق» سبقت گرفت

در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، سومین فصل فیلم تگزاس همچنان با استقبال بسیار خوب و چشمگیر مخاطبان مواجه شد؛ اما در کنار فروش قابل توجه تگزاس نمی‌توان از رشد چشمگیر فروش عطرآلود و خجالت نکش ۲ نیز غافل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، سومین فصل فیلم تگزاس همچنان با استقبال بسیار خوب و چشمگیر مخاطبان مواجه شد؛ اما در کنار فروش قابل توجه تگزاس نمی‌توان از رشد چشمگیر فروش عطرآلود و خجالت نکش ۲ نیز غافل شد.

فیلم خجالت نکش ۲ که هفته گذشته و در روزهای ابتدایی خود ۱۶,۵۸۸ مخاطب را به خود جذب کرد، این هفته با ۱۳۱۲۱۱ مخاطب در رده دوم جدول قرار گرفت و از مست عشق نیز سبقت گرفت؛ عطرآلود نیز که هفته گذشته با ۲۲۷۶ مخاطب کار خود را آغاز کرد، در این هفته توانست ۱۹۱۰۹ مخاطب را به سینما بکشاند.

از هجدهم تا بیست‌وپنجم خرداد ماه ۱۴۰۳، سینماها با فروش ۳۷۵,۵۵۵,۰۳۵,۰۰۰ ریالی با ۱۵,۶۱۴ سانس میزبان ۷۴۵,۱۸۶ مخاطب فعالیت کردند که در ادامه مروری بر آمار فروش سینما در هفته‌ای که پشت گذاشتیم، خواهیم داشت:

نام فیلم تعداد بلیت فروخته شده (هفته قبل) تعداد بلیت فروخته شده تعداد سانس (هفته قبل) تعداد سانس میزان فروش (هفته قبل) میزان فروش (ریال)
تگزاس ۳ ۲۹۵,۷۷۴ ۴۳۸,۳۳۴ ۴,۱۸۱ ۵,۷۱۵ ۲۰۳,۸۹۳,۲۴۰,۰۰۰ ۲۱۹,۷۱۹,۳۷۰,۰۰۰
خجالت نکش ۲ ۱۶,۵۸۸ ۱۳۱,۲۱۱ ۴۲۳ ۳,۰۳۳ ۱۱,۶۷۴,۵۵۰,۰۰۰ ۶۷,۳۶۴,۲۶۵,۰۰۰

مست عشق

۴۸,۵۱۲ ۵۳,۱۱۸ ۱,۸۴۰ ۱,۹۴۸ ۳۴,۸۰۵,۹۵۰,۰۰۰ ۲۸,۱۲۷,۸۴۵,۰۰۰
تمساح خونی ۲۸,۳۱۳ ۳۷,۷۹۶ ۱,۱۸۷ ۱,۲۷۳ ۲۰,۳۷۲,۷۵۰,۰۰۰ ۲۰,۱۹۳,۹۷۵,۰۰۰
سال گربه ۲۲,۳۰۶ ۳۰,۶۸۱ ۱,۱۵۱ ۱,۲۲۷ ۱۴,۹۶۸,۱۲۵,۰۰۰ ۱۵,۵۱۰,۰۹۵,۰۰۰
عطرآلود ۲,۲۷۶ ۱۹,۱۰۹ ۱۳۷ ۸۳۸ ۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹,۲۰۸,۵۵۰,۰۰۰
بی بدن ۹,۰۵۰ ۱۰,۵۷۸ ۶۱۵ ۵۸۲ ۶,۵۱۸,۵۴۰,۰۰۰ ۵,۶۳۴,۸۶۰,۰۰۰

آسمان غرب

۶,۶۶۰ ۱۰,۵۳۷ ۱۹۳ ۱۹۹ ۳,۷۸۷,۱۰۰,۰۰۰ ۳,۸۰۰,۸۲۵,۰۰۰
قلهک ۵,۰۸۵ ۵,۹۹۰ ۳۷۷ ۳۵۸ ۳,۶۸۳,۳۵۰,۰۰۰ ۳,۰۴۹,۶۵۰,۰۰۰
کد خبر 763040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.