شهید رئیسی شاخصی ماندگار برای تلاش و خدمت را به یادگار گذاشت

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: هر چند شخص شهید رئیسی از میان ما رفت، اما یک شاخص ماندگار برای خدمت، تلاش و جهاد به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _پنج‌شنبه بیست‌وچهارم خرداد_ در یادواره شهدای روستای آتان اظهار کرد: سال‌هاست که علاقه‌مندان شهدا و یاران با وفای انقلاب در روستای آتان مراسمی را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌کنند و راه و منش شهدا بر این جلسه سیطره دارد.

وی اضافه کرد: شهدا حقیقت بی‌بدیل و چراغ راه هدایت هستند تا راه گم نشود؛ همه شهدای وطن آرزوهایی داشتند، اما برای حفظ خاک و اسلام به فرمان ولی زمان خویش پا در عرصه جهاد گذاشتند و خونین‌بال خدای خویش را ملاقات کردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه کسی فراموش نمی‌کند که عمه حوای روستای آتان چگونه در چشم انتظاری قدش خمیده شد، گفت: هنوز فراموش نکردیم در فراق فرزند شهیدابوالقاسمی که در مجنون جاودانه شد، چگونه چشم انتظاری را سر می‌کرد و هر ماشینی که به روستای آتان نزدیک می‌شد، در انتظار خبری از فرزندش بود.

آتانی ادامه داد: بی‌تابی در فراق شهیدش او را خمیده کرد و از طرفی عمه حوای روستای آتان و همسرش منتظر روضه فرزندشان بودند که حاج ابوذر روحی روضه خوان مجلس آن‌ها شد.

وی عنوان کرد: شهیدان بر قله افتخار و حقیقت درخشان آرزوهای ما هستند. یادی کنیم از شهید محمد مازیار که در تنکابن و لشگر ۲۵ کربلای مازندران با هیمنه انقلابی به سوی جبهه رفت و در کربلای ۴ آسمانی شد؛ آن روز امام مستضعفان دستور تنبیه آمریکا و صدام را صادر کرد، شهید گلیج در عملیات کربلای ۵ آسمانی شد تا فرزندان این مرز و بوم با شهادت خویش ستارگان چراغ هدایت باشند.

فرمانده سپاه قزوین با گرامیداشت یاد شهید اسماعیلی افزود: وقتی ایشان به شهادت رسید، برادرش شهید صفر اسماعیلی در سنگر آمد و گفت خدایا نخستین نفری باشم در خاندانم که به برادر شهیدم می‌پیوندم، پس از مدتی در قله شیخ محمد به آرزویش رسید و در مسیر حق جاودانه شد.

آتانی تشریح کرد: روستای آتان در دهمین عملیات والفجر ۱۵ رزمنده در عملیات رزم داشت و در آزادسازی «فوعه‌کفریا» شهر شیعه‌نشین سوریه بیش از ۱۷ نفر از روستای آتان در عملیات محرم ۹۴ سوریه حضور داشتند که در سه محور عملیات انجام شد و سردار بزرگ عبدالله عراقی نیز به عنوان فرمانده حضور داشتند.

وی در پایان با اشاره به خصوصیات شهدای خدمت عنوان کرد: انتهای تلاش ما شهادت است که در مسیر خدمت همانند شهید رئیسی بنام شهدای خدمت جاودانه شدند و هر چند شخص شهید رئیسی از میان ما رفت، اما یک شاخص ماندگار برای خدمت، تلاش و جهاد به یادگار گذاشت و انقلاب با شهدایش مسیر پیشرفت و تعالی را طی کرده است.

کد خبر 762892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.