عامل قدرت‌نمایی در اتوبان آوینی شهرری راهی زندان شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری گفت: متهم ردیف اول ایجاد نزاع دسته‌جمعی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در اتوبان شهید آوینی شهرری، دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی رحیمی اظهار کرد: در روز هشتم خرداد جاری گزارشی از مرجع انتظامی مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد منتهی به جراحات شدید جسمانی احدی از شهروندان در منطقه جنوب اتوبان شهید آوینی اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در فضای مجازی نیز فیلم نزاع دسته جمعی انتشار پیدا کرده بود، موضوع با دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری به شعبه پنجم بازپرسی این دادسرا ارجاع و با عنایت به ادله موجود از سوی بازپرسی شعبه پنجم دستور دستگیری متهمان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری تصریح کرد: متهم ردیف اول در مورخ بیست و دوم خرداد جاری پس از دستگیری با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار ضابطان دادگستری قرار گرفته است.

رحیمی در پایان تاکید کرد: این دادستانی در برخورد قاطع قانونی با اشخاصی که امنیت جامعه را به هم بزنند هیچ‌گونه اغماضی قائل نمی‌شود و دستورات ویژه‌ای را در این خصوص به ضابطان دادگستری صادر کرده است.

منبع: فارس

کد خبر 762686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.