عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد/ رای قاطع به رئیس هیئت اصفهان

با برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تنیس، داوود عزیزی با ۴۶ رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شدو ندا مؤمن زاده رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با ۴۰ رأی بیشترین آرا را در بین اعضای هیأت رئیسه به‌دست آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع انتخابات فدراسیون تنیس برای تصدی پست ریاست این فدراسیون، امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم خرداد_ از ساعت ۱۰ به ریاست محمدشروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این انتخابات عزیزی با کسب ۴۶ رأی توانست برای دومین دوره متوالی بر مسند ریاست فدراسیون بنشیند.

‌بعد از انتخاب داود عزیزی به عنوان رئیس فدراسیون تنیس، فرآیند برگزاری انتخابات برای تعیین اعضای هیأت رئیسه‌ی پیشنهادی رئیس فدراسیون با ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بر این اساس فریده اشرف گنجوئی ۳۹ رأی به عنوان نایب رئیس اول، حمید سلامی به عنوان نایب رئیس دوم با ۳۷ رأی، حسین صمدی با ۳۱ رأی به عنوان خزانه دار، ندا مؤمن زاده با ۴۰ رأی و سید امیر برقعی با ۳۹ رأی به عنوان کارشناس خبره همچنین هومن ثبوتی با ۲۷ رأی به عنوان نماینده هیأت استانی و محمد مهذب نیا با ۳۰ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی از سوی اعضای مجمع به عضویت هیأت رئیسه فدراسبون تنیس در آمدند.

ندا مؤمن زاده رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با ۴۰ رأی بیشترین آرا را در بین اعضای هیأت رئیسه به‌دست آورد.

کد خبر 762488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.