پرسپولیس از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است و مدیریت این تیم کار آسانی خواهد بود. با ورود شش بانک به بخش مدیریتی این تیم، سرمایه خوبی به تیم تزریق خواهد شد. حضور بنگاه‌های تجاری به پیشرفت فوتبال کمک بسیاری خواهد کرد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فکر می‌کنم در فصل اخیر لیگ‌برتر فوتبال پرسپولیس حتی بیشتر از استقلال درگیر حواشی بود. این تیم سال‌ها است که با مشکلات مدیریتی درگیر است و حتی مشکلاتی در ثبت قرارداد بازیکنان داشت، اما باز قهرمان می‌شد که دلیل این مهم بازیکنان مستعد، باکیفیت و مهم‌تر از آن کادر فنی بادانش است که بسیاری از مشکلات این تیم را به دوش می‌کشد.

وی افزود: پرسپولیس با کادر فنی مجرب توانست به قهرمانی‌های متعدد برسد، کادر فنی پرسپولیس در این سال‌ها از جمله یحیی گل‌محمدی و کریم باقری موجب قهرمانی‌های پی‌درپی شدند.

پرسپولیس از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است

کلهر تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم فصل اخیر دستیار گل‌محمدی همان مسیر را در پیش گرفت و به قهرمانی رسید. حضور برخی بازیکنان مهم در نیم‌فصل دوم به کمک این تیم آمد تا پرسپولیس دچار کمبود بازیکن نشود. با رفتن زاهدی و آمدن اورونوف تیم پیشرفت خوبی را تجربه کرد.

وی تاکید کرد: وجود VAR در لیگ آینده جزو ضروریات است. با توجه به فساد به آمده باید در فصول آینده، کمیته اخلاق زودتر به ببرسی موضوعات بپردازد. همان‌گونه که گفتم وجود VAR بسیاری از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس تیمی است که از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است و مدیریت این تیم کار آسانی خواهد بود. با ورود شش بانک به بخش مدیریتی این تیم، سرمایه خوبی به تیم تزریق خواهد شد. حضور بنگاه‌های تجاری به پیشرفت فوتبال کمک بسیاری خواهد کرد.

کلهر اضافه کرد: اوسمار درس خوبی به مربیان لیگ برتر داد و حتی در جشن قهرمانی از یحیی گل‌محمدی تشکر کرد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: در کشور مربیان خوبی داریم، اما مربیان ایرانی همیشه مظلوم واقع می‌شوند چون که دید اکثر تیم‌های کشور به مربیان خارجی است. مربیانی از جمله مهدی تاتار و حسین عبدی همان‌گونه که یحیی گل محمدی سال‌ها به پرسپولیس کمک کرد، می‌توانند به این تیم کمک کنند.

پرسپولیس از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است

وی گفت: پرسپولیس در کمتر پستی کمبود بازیکن دارد و شاید فقط در پست مهاجم نیاز به مهره داشته باشد و برای لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود. در این تیم دروازه‌بان دوم خوب نیز نیاز است.

کد خبر 762374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.