تکمیل عملیات احداث پل عابرپیاده در خیابان آبشار

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابرپیاده در خیابان آبشار (جنب پل غدیر) با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تکمیل شده است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار جنب پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده مسرور در خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۳۰ متر طول پیاده‌راه، ۱.۵ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است.

تکمیل عملیات احداث پل عابرپیاده در خیابان آبشار

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابرپیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته و پیاده راه‌های دسترسی به پل آماده و تکمیل شده است.

وی ادامه داد: ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده است که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 762246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.