اصفهان برترین آرامستان‌های کشور را دارد

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: شهر اصفهان در تمام امور در کشور نمونه است و از لحاظ آرامستان نیز برترین آرامستان‌ها را دارد.

مرتضی آرسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه آئین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی آرامستان باغ رضوان شهرداری اصفهان اظهار کرد: اوایل انقلاب و زمانی که من مسئولیت شورای اسلامی شهر اصفهان را بر عهده داشتم، تخت فولاد محل دفن متوفیان بود که با توجه به اتمام ظرفیت آن منطقه و بررسی‌های انجام شده آرامستان باغ رضوان بهره‌برداری شد.

وی افزود: آن زمان با مشکلاتی روبه‌رو بودیم، حتی این شایعه مطرح شد که شست‌وشو و نظافت در باغ رضوان به‌خوبی انجام نمی‌شود، بنابراین برای نظارت رفتیم و دیدیم که تمام کارها به نحو احسن در حال انجام است.

یکی از پیشگامان و دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: هم‌اکنون حدود ۴۰ سال از آن زمان‌ها می‌گذرد، اما در حال حاضر به نقطه آرامش رسیده است و باید اذعان کنم که مجموعه آرامستان‌ها مدیریت درخشانی دارد.

آراسته با بیان اینکه آرامستان باغ رضوان را نمی‌توان با گذشته مقایسه کرد، گفت: در حال حاضر اقدامات بسیار قابل توجه و شایسته‌ای انجام شده است که درگذشته به چنین مواردی فکر نمی‌شد، باغ رضوان تنها مکانی است که برای شهرداری اصفهان یک الگو است، طبق آماری که ارائه می‌شود تمام مردم اصفهان به این مکان مراجعه می‌کنند و بعضی دستاوردهای شهرداری اصفهان در این مکان قابل‌مشاهده و نمایش است.

وی گفت: امیدواریم شهرداری هر چه زودتر اگر مشکلی در این مکان وجود دارد را رفع کند تا بتواند جوابگوی شهروندان این کلان‌شهر باشد، زیرا شهر اصفهان در تمام امور در کشور نمونه است و از لحاظ آرامستان نیز برترین آرامستان‌ها را دارد.

کد خبر 758447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 1
    از مدیریت محترم ارامستان باغ رضوان تقاضامندم این رو میزهایی که کرایه می دهند، مایه خجالت صاحبان عزا است .میزها همه یک سایز دارند لااقل یک پارچه شیک بگیرید، هیچ صاحب عزایی از شیک بودن بدش نمی آید، همه توانایی سالن گرفتن ندارند ولی دلشان هم نمی خواهد مجلس شیک ومناسب نداشته باشند .
  • IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    3 0
    فقط یه لبخند تلخ
  • شهلا از اصفهان IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    5 0
    خسته نباشین و دستتون درد نکنه فقط تنها مشکلی ک هست از نظر رفت وامد هست ک اتوبوسها تو این در روز پنج شنبه خیلی کم هست و هر هفته شاهد شلوغی بیش از حد در اتوبوس هستیم اگر لطف کنید و این مشکل را بر طرف کنید
  • # IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    9 0
    جای قدردانی دارد اما موضوع مهمتر و حیاتی تر جاری شدن زاینده رود است که ...
  • عنایت IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    3 0
    سلام خسته نباشید .از زحمات شماتشکر می کنیم. واقغا نسبت به سالهای قبل خیلی بهتر شده .مردم با ارامش بهتری در این مکان مقدس رفت امد می کنند.از هم از لحاظ روحی و روانی.
  • ناهید عموزیدی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    7 0
    از همه لحاظ عالیه فقط لطفا یه فکری برای سگهای ولگردی که هستند وموجب رعب وترس می شوند ،بکنید ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶ صبح قطعه ۵۲ ،دوتا خانم سر مزار بودیم که ۵ سگ دور ما را گرفتند وما حدود۲۰ دقیقه مثل مجسمه نشسته وفقط ذکر می گفتیم وخدا واهمه را صدا می کردیم که الحمدالله متفرق شدند وما زود رفتیم تو ماشین واونهایی دوباره تا کلی رها دنبالمون کردند خیلی ترسیده بودیم
  • ماه IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    4 0
    عرض سلام و ادب، یک نکته که توجه منو به خودش جلب کرده این هست که ،گلدان گل که برای متوفی میبریم هفته بعد دیگه نیست ، این موضوع باعث شده که من دلخور و دل شکسته باشم ، هر دفعه برای پدرم گلدان گل میبریم هفته بعدش اون گلدان دیگه نبوده ،ممنون میشیم این موضوع را هم مسئولین محترم پیگیری بفرمایند، واقعا کاری دور از شان هست که افرادی که این رفتار ناشایست را انجام میدهند. با تشکر
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    2 0
    باید مرد تا عزیز بشی
  • ندارالملک IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 1
    در مورد سگ‌ها ی ولگردی که این خانم می فرمایند باید عرض کنم باوجود این سگ‌ها ی ولگرد افراد فوت شده نمی توانند شب ها به مهمانی هم دیگر بروند ویا دور هم جمع شوند و دورهمی بگیرند به همین خاطر هر چه زودتر باید برای این موضوع فکر ی شود
  • شیطان 😈 IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    من یادمه همه ی عزیزان رو اونجا بردیم
  • مهدی اسماعیلی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام خدا رحمت کنه همه ی اموات را ، اما بیشتر به فکر زنده ها باشید.