مسیر ورودی پل سرهنگ به سمت میدان لاله بازگشایی شد + فیلم

مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اتمام عملیات ایمن‌سازی محل فروریزش زمین در خیابان پروین اعتصامی و ترمیم لوله‌های فاضلاب، دقایقی پیش مسیر ورودی پل سرهنگ به سمت میدان لاله بازگشایی شد و ترافیک در آن جریان دارد.

احمدرضا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه فروریزش زمین در محور جنوب به شمال خیابان پروین اعتصامی (حدفاصل چهارراه شیخ طوسی تا میدان لاله) روز پنجم خرداد اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه فرسودگی لوله‌های سیمانی بزرگ فاضلاب و نشت آن موجب فروریزش آسفالت و زمین این محدوده از خیابان پروین اعتصامی شد، افزود: پس از وقوع این حادثه عوامل آب‌وفاضلاب شهر اصفهان، ستاد بحران و نیروهای شهرداری منطقه ۱۰ شهرداری در محل حضور یافتند تا پس از مسدود شدن: مسیر عبوری از ورودی پل سرهنگ به سمت میدان لاله (محور جنوب به شمال خیابان پروین اعتصامی) نسبت به ایمن‌سازی این محدوده اقدام کنند.

مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اتمام عملیات ایمن‌سازی محل فروریزش زمین در خیابان پروین اعتصامی و ترمیم لوله‌های فاضلاب، دقایقی پیش مسیر ورودی پل سرهنگ به سمت میدان لاله بازگشایی شد و در حال حاضر ترافیک در این محور جریان دارد.

کد خبر 758440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.