معتمدین شهرستان اصفهان را از نگرش‌های سیاسی مختلف انتخاب کردیم

فرماندار اصفهان گفت: معتمدین شهرستان که به هیئت نظارت معرفی و پس از تأیید به این جلسه دعوت شدند را از حوزه‌ها و نگرش‌های سیاسی مختلف انتخاب کردیم که انتخاباتی باشکوه و در تراز مردم اصفهان برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی در جلسه معتمدین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در دوران خدمتشان تلاش کردند بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و برای زنده کردن شعارهای انقلاب گام‌های جدی بردارند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مصیبت شهادت آیت الله رئیسی، حضور آحاد مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت ایشان حاکی از این بود که شهادت ایشان هم می‌تواند برای بزرگداشت انقلاب، تحقق شعارهای انقلاب و وحدت و همبستگی نیروهای انقلابی مؤثر باشد، افزود: شاه بیت سخنان شهید آیت الله رئیسی به مسئولین همواره این بود که از لحظات خدمت غافل نشوید و تلاش کنید که از حاشیه‌ها به دور باشید.

احمدی اظهار کرد: طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری، فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان، دادستان، نماینده شورای اسلامی شهرستان و رئیس ثبت احوال شهرستان به عنوان اعضای حقوقی و ۸ نفر معتمد که توسط معتمدین شهرستان انتخاب می‌شوند، مجموعاً هیئت اجرایی ۱۳ نفره انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: ما باید در انتخابات پیش رو برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، با مشارکت بالا و امنیت کامل تلاش کنیم.

فرماندار اصفهان افزود: معتمدین شهرستان که به هیئت نظارت معرفی و پس از تأیید به این جلسه دعوت شدند را از حوزه‌ها و نگرش‌های سیاسی مختلف انتخاب کردیم که انشا الله با همکاری یکدیگر، انتخاباتی باشکوه و در تراز مردم اصفهان برگزار می‌نمائیم.

گفتنی است، در این جلسه، پس از رأی‌گیری از بین معتمدین، آقایان سید احمد سجادی جزی، علیرضا صلواتی، مجتبی شیروانیان، اصغر منتظر القائم، سید صالح پرورش، اصغر آذربایجانی، محمدرضا فلاح خوراسگانی و رضا مختاری به عنوان اعضای اصلی و خانم اعظم حیدری و آقایان محمد صافی اصفهانی، علیرضا جوادی، هوشنگ طالبی حبیب آبادی و جواد محمدی فشارکی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت اجرایی شهرستان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب شدند.

لازم به ذکر است، آقای مجید نادر الاصلی نیز با انتخاب و معرفی اعضای شورای اسلامی شهرستان به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در هیئت اجرایی معرفی شد.

کد خبر 758435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.