جهت‌گیری فعالیت‌ها در آرامستان باغ رضوان دقیق و هوشمندانه است

فرماندار اصفهان گفت: جهت‌گیری فعالیت‌ها در مجموعه آرامستان باغ رضوان درست، دقیق و هوشمندانه است.

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه آئین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی آرامستان باغ رضوان شهرداری اصفهان اظهار کرد: امروز افتخار پیدا کردیم در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی شهرداری اصفهان در آرامستان باغ رضوان حضور پیدا کنیم و شاهد هستیم به‌خوبی به امکانات مورد نیاز این مجموعه توجه شده است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر در این محل فعالیت‌های مؤثر و فرهنگی گوناگونی انجام شده و پیشرفت بسیار خوبی داشته است، افزود: امروز شاهد دستاوردهای فرهنگی در این مجموعه هستیم، به‌طوری که از مجموعه‌های مختلف همچون جایگاه اختصاصی سوخت، شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، مخزن ۵۵ هزار متر مکعبی، نیروگاه خورشیدی ۵۵۰ کیلوواتی، مرکز نظارت و کنترل هوشمند بهره‌برداری و رونمایی از ۱۴ کتاب و محصول فرهنگی انجام شد که امیدواریم هر یک از آن‌ها اثرگذار باشد.

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه در کنار فعالیت‌های فرهنگی فاخر و قابل‌توجه، یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه می‌شد، رفاه زائران یا خانواده‌های داغدار و مصیبت‌زده بود که به این مجموعه مراجعه می‌کردند، ادامه داد: در این راستا تلاش‌های خوبی انجام شده و پروژه‌های افتتاح شده در رفاه حال مردم و کاهش ترافیک مؤثر است.

احمدی تصریح کرد: هم‌اکنون مجموعه‌ای از فعالیت‌های عمرانی، محیط‌زیستی، ترافیکی، خدمت‌رسانی و فرهنگی در آرامستان باغ رضوان شهرداری اصفهان رونمایی شده است که این اقدامات نتیجه هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف است، چرا که هیئت مدیره این مجموعه با تشکیل اتاق‌های فکر فعالیت‌های مؤثری انجام داده‌اند و در این چند سال توانسته‌اند از نظر علما در آئین سوگ و غم مردم استفاده کنند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه به نظر می‌رسد تجلیل از نام‌آوران و شناسایی نام‌آوران مدفون در این منطقه به‌خوبی انجام شده است، گفت: جهت‌گیری فعالیت‌ها در مجموعه آرامستان باغ رضوان درست، دقیق و هوشمندانه است.

وی افزود: در حالی که تا همین چند سال پیش یکی از مشکلات اساسی این مجموعه کمبود آب بود، در حال حاضر اقداماتی برای رفع مشکلات کمبود آب در آرامستان باغ رضوان به ثمر نشسته است و از آب‌های سطحی بهره‌گیری و فضای سبز این مجموعه به‌صورت هوشمند آبیاری می‌شود.

کد خبر 758417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.