بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی باغ بانوان نوش تا پایان تابستان ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش در خانه اصفهان در سه طبقه با مساحت ۸۰۰ مترمربع، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان تابستان سال جاری در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث مجموعه‌های فرهنگی برای محله خانه اصفهان اظهار کرد: به‌دلیل استقبال شهروندان از مرکز فرهنگی باغ نوش و درخواست‌های مکرر آن‌ها در خصوص افزایش فعالیت این مرکز در زمینه آموزش کودکان و ایجاد بازارچه محصولات تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار، با توسعه این مرکز موافقت و عملیات احداث آن از شهریور ماه سال گذشته کلید خورد.

وی افزود: این مرکز در دو بخش فعال بود که یک بخش آن سال‌های پیش نوسازی شده است و بخش قدیمی آن به مساحت ۱۰۰ متر مربع به دلیل فرسودگی تخریب و عملیات نوسازی آن با زیربنای ۸۰۰ مترمربع طراحی و عملیات سفت‌کاری آن به اتمام رسیده است.

پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی باغ بانوان نوش

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ضمن اشاره به هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی عملیات عمرانی باغ نوش، خاطر نشان کرد: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش در مرحله فاز نازک‌کاری با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تا پایان تابستان سال جاری در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 758396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.