پروژه‌های باغ رضوان با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی اجرا شد

شهردار اصفهان گفت: پروژه‌های افتتاح شده در آرامستان باغ رضوان، محصول مشارکت شهرداری و بخش خصوصی است که بیشتر آن‌ها زیست‌محیطی و بر اساس دغدغه اصلی شهر اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _ چهارشنبه نهم خرداد_ در سی‌وچهارمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی آرامستان باغ رضوان اظهار کرد: به بهانه چهلمین سالگرد تأسیس آرامستان باغ رضوان، امروز تعدادی پروژه افتتاح کردیم که بیشتر آن‌ها رنگ و بوی زیست‌محیطی دارد و دغدغه اصلی شهر اصفهان محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان شامل مخزن آب به عنوان بزرگ‌ترین مخزن ذخیره آب شهر با ظرفیت ذخیره ۵۵ هزار متر مکعب آب، بهره‌برداری از نیروگاه تولید انرژی خورشیدی به عنوان بزرگ‌ترین نیروگاه داخلی شهر و افتتاح پمپ بنزین به عنوان یکی از نیازهای ضروری شهر برای زائران که به باغ رضوان بودیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهر در تمام حوزه‌ها به سمت بهره‌وری یعنی ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به مردم با حداقل هزینه ممکن حرکت می‌کند که یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها، استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

قاسم‌زاده تصریح کرد: پروژه‌های افتتاح شده سازمان آرامستان‌های شهرداری، محصول مشارکت شهرداری و بخش خصوصی بود که امیدواریم بتوانیم گام به گام شرایط شهر را بهتر کنیم.

کد خبر 758341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.