توزیع ۸۵ تن شکر در استان قزوین از خرداد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از توزیع ۸۵ تن شکر در استان قزوین از خبر داد و گفت: قیمت تعیین‌ شده و مصوب هر کیلوگرم شکر فله برای مصرف‌کننده ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از توزیع ۸۵ تن شکر در استان از خرداد ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: این میزان شکر از محل اداره کل غله و خدمات بازرگانی به استان اختصاص یافته که بر اساس جمعیت هر شهرستان تعیین و در حال توزیع است.

وی افزود: این میزان شکر در انبار به صورت فله‌ای هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان با احتساب ۱۰ درصد ارزش افزوده با قیمت ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای خرید توسط مباشرین تعیین شده است. قیمت تعیین‌شده و مصوب هر کیلوگرم شکر فله برای مصرف‌کننده ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه عرضه مناسب کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان به منظور تأمین و تولید پایدار کالاها و محصولات اساسی از اولویت‌های سازمان است، خاطرنشان کرد: این میزان شکر با قیمت مصوب با هدف تأمین نیاز و حمایت از مصرف کننده، دسترسی آسان و تعادل بخشی در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت و ثبات در قیمت‌ها توزیع می‌شود.

عطایی از تولید ۸۶۵۰ تن تخم مرغ در اردیبهشت امسال در واحدهای مرغداری تخم‌گذار این استان خبر داد و گفت: حدود ۱۱۰ هزار تن تخم مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

وی با اشاره به رتبه چهارم استان قزوین در تولید تخم مرغ کشور ادامه داد: در حال حاضر ۷۶ واحد مرغ تخم‌گذار با ظرفیت نه میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه در استان فعال است و بیشترین پراکنش واحدهای تولیدی تخم‌مرغ در شهرستان آبیک است

کد خبر 758288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.