کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آماده بودن بسترهای لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر امروز _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در جمع خبرنگاران، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را یک آزمون ناخواسته برای مسئولان دانست و اظهار کرد: نیاز است همه مسئولان با برنامه‌ریزی و حضور فعال زمینه برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرصت محدود تبلیغات و برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، افزود: همه ما مسئولان وظیفه داریم به‌عنوان حق‌الناس از رأی مردم صیانت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر روشنگری جامعه از سوی رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها نسبت به دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند.

وی تصریح کرد: بسترهای لازم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در این استان برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی آماده است.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: وزارت کشور نیز به‌طور رسمی آغاز فرآیند انتخابات را اعلام کرد و بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از روز پنجشنبه دهم خرداد تا روز دوشنبه مورخ چهاردهم خرداد به مدت پنج روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸:۰۰ (به مدت ۱۰ ساعت) در محل وزارت کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ وزارت کشور، انجام خواهد شد.

کد خبر 757829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.