تا زمان حضور در مسئولیت، تلاشمان اتخاذ بهترین تصمیم‌ها است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالاری است و کسی نمی‌تواند نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کند اما تا زمانی‌که این مسئولیت را داریم، تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم‌ها را بگیریم تا این وحدت و انسجام ملی را به ثبت برسانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در هشتصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار کرد: حدود ۷۸ درصد مردم در نظرسنجی‌ها گفته‌اند اگر در شهر آن‌ها هم تشییع پیکر شهدای خدمت برگزار می‌شد، در این مراسم شرکت می‌کردند.

وی با بیان اینکه روز تشییع شهدای خدمت، بزرگترین همایش عمومی کشور بوده و در چند شهر برگزار شد، افزود» برای نامگذاری روز شهادت رئیس‌جمهور در تقویم، از مردم نظرسنجی انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور بیش از ۱۰ سفر برای بررسی مشکلات مردم خوزستان به این استان داشت، عنوان کرد: وزیر نیرو می‌گفت که قرار بود سوم خرداد، مسئله فاضلاب اهواز که آقای رئیسی خیلی برای تکمیل آن زحمت کشیده بودند، آماده افتتاح بود ولی آیت‌الله رئیسی به شهادت رسیده بودند.

اسماعیلی یادآور شد: بیرجند شهری با حدود ۲۰۰ هزار جمعیت است و از شهرها و روستاهای اطراف هم حتی با پای پیاده برای تشییع آیت‌الله رئیسی آمده بودند؛ استاندار خراسان جنوبی می‌گفت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالاری است و کسی نمی‌تواند نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کند اما تا زمانی‌که این مسئولیت را داریم، تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم‌ها را بگیریم تا این وحدت و انسجام ملی را به ثبت برسانیم؛ بر این اساس شاید اگر من هم دورتر بودم، باور برخی آمارها و اعداد نظرسنجی‌ها برایم سخت بود اما باید بدانیم واقعیت جامعه مردم ایران است.

کد خبر 757819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.