جلسه امروز نشان‌دهنده تقدیر هنرمندان از شهید خدمت بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت خادم فرهنگ آیت‌الله شهید رئیسی که با حضور هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باید در ابتدا از استقبال با شکوه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجلس بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان بزرگوارشان تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: در کنار همه اتفاقات ناراحت کننده‌ای که در ایام شهادت رئیس جمهور شهیدمان به وقوع پیوست یکی از مهمترین برکات و نعماتی که خداوند به مردم ایران هدیه کرد ایجاد انسجام و وحدت ملی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: انسجام و وحدت ملی را در تشییع جنازه میلیونی رئیس جمهور شهید ملاحظه کردید؛ جلسه امروز هم نمونه‌ای از وفاق و همراهی و همدلی جریان هنری کشور و تقدیر هنرمندان و اهالی فرهنگ از تلاش‌های بی دریغ رئیس جمهور شهیدمان در نزدیک به سه سال گذشته بود.

اسماعیلی گفت: هنرمندان عزیزی که با من گفت‌وگو می‌کردند بدون استثنا از اقدامات، حمایت‌ها، نگاه باز و آغوش در برگیرنده رئیس جمهور شهید سخن می‌گفتند، دوره‌ای با شکوه و بی نظیر از توسعه فرهنگ و هنر و توجه ویژه دولت به فرهنگ و هنر در زمان دولت آیت الله رئیسی به ثبت رسید.

وی در پایان تاکید کرد: از خداوند متعال علو درجات این استاد، مراد و رئیس جمهور شهید و همراهانشان را مسئلت می‌کنیم، از اصحاب رسانه نیز نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

کد خبر 757636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.