نرخ مصوب لباس فرم مدارس به والدین اعلام می‌شود

سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌های سالم و قابل استفاده سال‌های قبل استفاده کنند، گفت: ادارات کل آموزش و پرورش مکلف هستند، نرخ مصوب لباس فرم را از طریق مراجع مربوطه دریافت و به اطلاع والدین برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت آموزش و پرورش، عاطفه‌سادات مدبرنژاد درباره تهیه لباس فرم دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در تعیین نوع و رنگ لباس فرم دانش‌آموزی و نحوه تهیه، مدارس مکلف به رعایت ماده ۸۵ آئین‌نامه اجرایی مدارس هستند و در دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر لباس دانش‌آموزی بر این مهم تاکید شده است.

وی افزود: انتخاب نوع و رنگ لباس دانش‌آموزان با مشارکت شورای دانش‌آموزی، به عهده «شورای مدرسه» و برنامه‌ریزی و اقدام برای تهیه آن با هماهنگی شورای مدرسه، به عهده «انجمن اولیا و مربیان مدرسه» خواهد بود.

مشاور امور زنان و سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: به‌منظور تحمیل نشدن هزینه‌های اضافی بر خانواده‌ها، دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌های سالم و قابل استفاده سال‌های قبل استفاده کنند، ادارات کل آموزش و پرورش مکلف هستند، نرخ مصوب لباس فرم را از طریق مراجع مربوطه دریافت و به اطلاع والدین برسانند.

کد خبر 757613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.