لیست تمام سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۳ + بهترین های جدید و طنز

پلتفرم‌های نمایش خانگی با تولید و پخش سریال‌های متعدد جایگاه ویژه‌ای در بین مخاطبان پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، یکی از بهترین سرگرمی ها در بین افراد جامعه تماشای سریال های مناسب و زیباست. امروزه به دلیل افزایش رقابت بین پلتفرم های اینترنتی بازار انتشار سریال های جدید بسیار پر رونق است.

سریال در انتهای شب

در انتهای شب یک درام خانوادگی و اجتماعی است که روی زندگی زوجی از طبقه متوسط تمرکز کرده است. بهنام (پارسا پیروزفر) نقاش و هنرمندی است که با همسرش ماهی (هدی زین العابدین) و پسر کوچکشان در پردیس زندگی می کنند. ماهی کارمند یک فرهنگسراست و هر روز مسیر طولانی تهران و پردیس را طی می کند. شروع داستان از جایی است که می فهمیم آنها تصمیم به جدایی گرفته اند. سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده، نویسندگی آیدا پناهنده و ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی محمد یمینی، محصول کشور ایران است. پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین از بازیگران اصلی این مجموعه هستند. قسمت اول این سریال با جمله “دیگه دیره واسه خاطره ساختن..” از تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۳ منتشر شد.قسمت‌های بعدی «در انتهای شب» جمعه‌ها ساعت ۱۲ ظهر در فیلم‌نت پخش خواهد شد.

در انتهای شب

سریال افعی تهران

سریال نمایش خانگی افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم در ژانر درام اجتماعی، ماجراهای یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.پیمان معادی ضمن بازی در نقش اصلی سریال، به‌عنوان نویسنده نیز در ساخت آن نقش داشته است همچنین این اولین حضور پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی خواهد بود.سریال افعی تهران هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد.

افعی تهران

سریال جنگل آسفالت

سریال جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش جمعه ها ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی در نماوا پخش میشود. از جمله بازیگران این مجموعه میتوان به نوید محمدزاده امیر جعفری مریلا زارعی و فرشته حسینی اشاره کرد. در خلاصه داستان این سریال آمده هنگامه برای نجات جان برادرش نیاز به پول دارد. او برای آماده کردن این پول دست به خطر بزرگی می‌زند.

جنگل آسفالت

سریال قطب شمال

سریال قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا در سال ۱۴۰۳ ساخته شده و در ژانر درام و عاشقانه است. سریال قطب شمال در مورد زوجی به نام همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون به دلایلی زندانی شده و پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند. این سریال جمعه‌ها، ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

قطب شمال

سریال اکازیون

سریال اکازیون یکی از سریال های نمایش خانگی ایرانی است که از پلتفرم نماواپخش می شود. این سریال با ژانر کمدی و خانوادگی، تحت کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده و هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل و سایر بازیگران در آن به ایفای نقش می‌پردازند.داستان این سریال در دهه ۷۰ میلادی روایت می‌شود و درباره رحیم، جوانی است که به کانادا مهاجرت می‌کند. اما مواجهه با ممنوعیت الخروج به دلیل ارتباط با دایی او، موجب ایجاد ماجراهای شاد و پرهیجانی می‌شود.

اکازیون

سریال آمرلی

این سریال با کارگردانی احمد ابراهیم احمد و بازیگرانی همچون مصطفی زمانی، ناریمان الصالحی، رامز اسود و سایر هنرمندان، به تصویر کشیده شده است. آمرلی داستان عاشقانه یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است.این سریال محصول مشترک ایران و عراق است داستانی از عشق، فداکاری و رشادت در برابر ظلم و وحشیگری رقم می‌خورد. یک خبرنگار عراقی در جست‌وجوی راز زندگی خود، قدم در مسیری پرمخاطره می‌گذارد و در بحبوحه جنگ، عشقی ناگفته در قلبش شکوفا می‌شود.

آمرلی

برنامه پدرخوانده فصل ۳

مافیا بازی محبوب این روزهاست که بر پایه استدلال بنا شده است و اکنون در “پدرخوانده” با حضور بازیگران و هنرمندان نام آشنا، رنگ و بوی حرفه‌ای‌تر به خود گرفته است. مسابقه “پدرخوانده ۳” که تهیه کنندگی و کارگردانی آن توسط سعید ابوطالب انجام شده، توسط بازیگر توانمند سینما، کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده مسابقه اجرا می‌شود.

پدر خوانده

رئالیتی شو اسکار

اسکار یک سریال در ژانر ریالیتی شو و گیم شو به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی احمدرضا کاظمی است که هنرمندان مشهور در آن به عنوان شرکت‌کننده حضور دارند. مجری این برنامه مهران مدیری و دستیار مجری نیما شعبان نژاد است. در هر گروه چهار نفر حضور دارند و در هر قسمت شرکت‌کنندگان باید چالش مخصوصی که به آنها اختصاص داده می‌شود را انجام دهند. هرچه چالش خلاقانه‌تر انجام شود، نمره‌ای که داور اصلی به شرکت‌کننده خواهد داد بالاتر است. رقابت این برنامه، بر سر جایزه‌ای به نام اسکار است. اگر فردی کمترین امتیاز را دریافت کند، به او مسئولیتی اجتماعی محول خواهد شد که باید آن را انجام دهد. این اثر نخستین بار در ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد.

اسکار

کد خبر 757529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.