پیشنهادهای شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع مشکلات حوزه شهری احصا می‌شود

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: تاکنون بر اساس نیاز شهری پروژه تعریف می‌شد، اما بخش دیگری نیز به آن اضافه می‌کنیم که پیشنهادهای شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع مشکلات حوزه شهری است، زیرا می‌خواهیم نیازهای واقعی را احصا کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید فردانی امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در جلسه‌ای که با موضوع فرصت همکاری و مشارکت با سازمان فاوای شهرداری اصفهان با حضور شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و نوپا برگزار شد، اظهار کرد: میز هوشمندسازی و حوزه فناوری از اولویت‌های اصلی شهرداری است، در این راستا بیش از ۶۲ جلسه در این سه سال اخیر با این موضوع برگزار شده است.

وی با اشاره به بودجه ۱۲۰۰ میلیاردی سازمان فاوای شهرداری اصفهان افزود: وقتی بودجه سازمان با چنین رقمی بسته می‌شود، باید شاهد اتفاقات ویژه در سال ۱۴۰۳ در این حوزه باشیم.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه حمایت از ایده‌ها در مسیر تجاری‌سازی در کشور را دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: در این راستا حمایت از دو شرکت را آغاز کردیم که به نتیجه رسیدیم و مراحل پایانی را طی می‌کند.

فردانی با تاکید بر اینکه بستر کار در حوزه فناوری در شهرداری گسترده است، اما به آن پاسخ داده نشده است، گفت: نقش مدیریت شهر مشارکت است، بنابراین به ما به چشم پیمانکار نگاه نکنید و امیدوارم همکاری پایدار را رقم بزنیم.

وی با اشاره به طراحی تقویم فناورانه افزود: تاکنون بر اساس نیاز شهری، پروژه تعریف می‌شد، اما بخش دیگری نیز به آن اضافه می‌کنیم که پیشنهادهای دانش‌بنیان‌ها برای مشکلات حوزه شهری است، نمی‌خواهیم فقط نیازهای ذهنی ما مطرح باشد، بلکه می‌خواهیم نیازهای واقعی را احصا کنیم.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: مدیریت شهر اتفاقات را رصد می‌کند، بازار را هم می‌شناسند، در این راستا نیازهای ذهنی خود را با نیازهایی که شما مطرح می‌کنید، کنار یکدیگر قرار می‌دهیم تا بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه نمایندگان ۵۰ شرکت شرکت فناور، دانش‌بنیان و نوپا در زمینه فعالیت‌های متفاوت در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 757518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.