انتخاب‌ رشته متقاضیان آزمون دانشگاه فرهنگیان از ۸ خرداد + مهلت ثبت نام

انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم (دانشگاه فرهنگیان) سال ۱۴۰۳ از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و تا دوازدهم خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیرو اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ در خصوص انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کد رشته محل‌های دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ فعال خواهد شد و تا روز شنبه، ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ این روند ادامه خواهد داشت.

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم سال ۱۴۰۳، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد شدن به سامانه جامع آزمون سراسری و با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

نکاتی در مورد انتخاب رشته

داوطلبان باید به شرایط و ضوابط اختصاصی و سایر موارد مطرح‌شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ «مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» که از دوشنبه، ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دسترس خواهد بود، توجه کنند.

متقاضیانی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند که در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت سال جاری (در روزهای پنجشنبه و جمعه، ششم و ه فتم ۱۴۰۳) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شرکت کرده باشند.

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم سال ۱۴۰۳، ابتدا فرم پیش‌نویس مندرج در انتهای دفترچه مذکور را تکمیل و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، در مدت زمان کوتاه‌تر و بدون خطا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

پس از تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی و دریافت کد پیگیری، یک نسخه چاپی از فرم انتخاب رشته تهیه و نزد خود نگهداری کنید.

کد خبر 757442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.