آمادگی شهرداری اصفهان برای اجرای برنامه‌های دهه ولایت و طرح اوقات فراغت

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت و اجرای طرح اوقات فراغت در محلات شهر اصفهان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری اصفهان در دهه کرامت اظهار کرد: با ارادتی که شهروندان اصفهانی به علی‌بن موسی‌الرضا (ع) دارند، تلاش کردیم برنامه‌های خوبی را برای آن‌ها در این دهه برگزار کنیم.

وی افزود: در این ایام ۶۰۰ برنامه در سطح محلات اجرا شد، همچنین با همکاری کانون‌های خدمات رضوی برنامه‌های شاخصی همچون اجرای مراسم را به مدت سه شب در میدان امام علی (ع) داشتیم که هر شب میزبان حدود ۱۲ هزار نفر بودیم.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شب آخر این مراسم مصادف با واقعه تلخ حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و هیئت همراهشان شد که به‌شدت همه را متأثر کرد.

حیدری ادامه داد: اجرای صحن انقلاب و ایجاد فضای زیارتی را در خیابان امام رضا (ع) داشتیم، همچنین در گذر فرهنگی چهارباغ هر شب به مناسبت این دهه ویژه‌برنامه‌های خوب و متنوعی برگزار و تقدیم شهروندان شد.

وی اضافه کرد: «محله کرامت» در محلات شهر اصفهان از دیگر برنامه‌های شاخص دهه کرامت بود که با مشارکت شهروندان محلات و کسبه خواهان خادمی امام رضا (ع) برگزار شد.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نظر داریم در هفته پیش رو برنامه‌هایی را برای پاسداشت مقام شامخ رئیس‌جمهور برگزار کنیم، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت و اجرای طرح اوقات فراغت در محلات شهر اصفهان انجام شده است.

کد خبر 757418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.