جدول نتایج کامل هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال

جدول نتایج کامل هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از یکم خرداد تا سوم تیر با حضور ۱۶ تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی در حال برگزاری است تا سهمیه‌های باقی‌مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس توزیع شود.

هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به میزبانی ترکیه و برزیل برگزار می‌شود، هفته دوم به میزبانی ژاپن و کانادا کار خود را دنبال خواهد کرد و دیدارهای هفته سوم در اسلوونی و فیلیپین برگزار خواهد شد. تیم‌های راه‌یافته به دور نهایی در لهستان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد.

در این هفته، تیم‌های برزیل، صربستان، ایتالیا، ایران، آرژانتین، کوبا، ژاپن و آلمان در ریودوژانیرو به مصاف یکدیگر رفتند و تیم‌های ترکیه، فرانسه، لهستان، هلند، آمریکا، کانادا، اسلوونی و بلغارستان در آنتالیا صف‌آرایی کردند.

در پایان هفته نخست، تیم ملی والیبال ایتالیا با چهار برد متوالی و کسب ۱۱ امتیاز صدرنشین شد و تیم اسلوونی نیز با چهار برد و ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

تیم ملی والیبال ایران نیز در هفته نخست چهار دیدار برگزار کرد و نتیجه بازی‌ها را به صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین واگذار کرد و در آخرین دیدار خود یک امتیاز کسب کرد.

جدول رده بندی و نتایج هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴

رده تیم بازی برد باخت امتیاز
۱ ایتالیا ۴ ۴ ۰ ۱۱
۲ اسلوونی ۴ ۴ ۰ ۱۰
۳ کوبا ۴ ۳ ۱ ۱۰
۴ فرانسه ۴ ۳ ۱ ۹
۵ لهستان ۴ ۳ ۱ ۹
۶ ژاپن ۴ ۳ ۱ ۸
۷ کانادا ۴ ۲ ۲ ۷
۸ برزیل ۴ ۲ ۲ ۶
۹ آرژانتین ۴ ۲ ۲ ۶
۱۰ هلند ۴ ۲ ۲ ۶
۱۱ آلمان ۴ ۱ ۳ ۳
۱۲ آمریکا ۴ ۱ ۳ ۳
۱۳ صربستان ۴ ۱ ۳ ۳
۱۴ بلغارستان ۴ ۱ ۳ ۳
۱۶ ترکیه ۴ ۰ ۴ ۱
۱۶ ایران ۴ ۰ ۴ ۱
کد خبر 757412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    12 10
    حیف پول بیت المال که بخاطر والیبال هدر میرود ...