استان یزد پیشرو در آغاز عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن کشور

وزیر راه و شهرسازی استان یزد را از استان‌های پیشتاز در زمینه مسکن دانست و گفت: از مجموع دو میلیون مسکن آماده سازی شده ۵۰۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

مهرداد بذرپاش در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه‌های مسکن در یزد با سرعت بالایی پیش می‌رود، اظهار کرد: اگر در تأمین مالی پروژه‌ها توسط بانک‌ها تسریع شود، اتمام پروژه‌ها نیز تسهیل خواهد شد.

وی با اشاره به فعال بودن عملیات ساخت و تکمیل بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور افزود: از این تعداد تاکنون ۵۵۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تقدیم مردم شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی در استان یزد مازاد بر برنامه‌های تعیین شده در یزد تصریح کرد: امروز تحویل زمین در استان یزد به بیش از ۴۴۰۰ متقاضی انجام شد

بذرپاش با اشاره به اینکه این سفر به منظور افتتاح عملیات اجرایی بیش از ۲۲ هزار واحد مسکن آغاز شده است، گفت: خوشبختانه بیش از ۴۱۰۰ واحد تکمیل شده نیز تحویل متقاضیان گردیده است.

وی به درخواست استان‌ها برای افتتاح پروژه‌های مسکن خبر داد و گفت: این امر نشان از سرعت قابل قبول پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور دارد.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: رئیس‌جمهور فقید با وجود انتقادها با شجاعت زیاد بر ساخت مسکن اهتمام جدی داشتند و اکنون بعد از تلاش‌های فراوان سه ساله اثرات مثبت این اقدام در جامعه در حال دیده‌شدن است.

کد خبر 757375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.