تاکید رئیس سازمان محیط زیست بر عمل به وظایف تا آخرین روز استقرار دولت

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر بیعت مجدد با دولت مستقر و نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، علی سلاجقه در اولین جلسه شورای معاونان این سازمان که پس از حادثه شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش برگزار شد، ضمن تسلیت مجدد این حادثه ناگوار اظهار کرد: همگی باید تا آخرین روز استقرار دولت، به تعهدی که روز اول بین خود و خدای خود بستیم، عمل کنیم و تا آخرین لحظه به تعهدات و وظایف خود عمل کنیم.

وی با تاکید بر بیعت مجدد با دولت مستقر و نظام اسلامی افزود: همه ما باید همانند آن سیدشهید، خادم این مردم باشیم و در انجام وظایف خود تا آخرین لحظه استقرار این دولت محکم و استوار باشیم و امیدواریم که دولت آینده نیز در تراز همین دولت ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به عاقبت بخیری شهیدان خدمت تصریح کرد: به مکتب شیعه و رویه آن عادت داریم و خوشی شیعه در این است که عروج و وصال را احساس کند، خیلی از مکاتب را که نگاه کنیم سرگردان و رها شده هستند و احساس پوچی می‌کنند، اما وقتی در اسلام انسان به عظمت این دنیا و بازگشت همه به سوی خدا توجه می‌کند، لذت می‌برد.

سلاجقه با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی که به نوعی یک همه‌پرسی محسوب می‌شد، شهید آیت‌الله رئیسی را برای همیشه به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کردند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بسیاری از جریان‌ها با هر وسیله‌ای که می‌توانستند دست به تخریب این شهید بزرگوار می‌زدند، اما وی هیچگاه به حواشی ورود نکرد و در تمام لحظات، دغدغه ایفای وظایف اجرایی خود و خدمت به مردم را داشت.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک قله‌ایم و لذا رسیدن به قله، نیازمند گذر از یک شیب تند است که انرژی بسیاری می‌برد و همگی باید با تمام توان خود در مسیر ظهور آقا امام زمان (عج) گام برداریم.

کد خبر 757328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.