گیتی پسند آمادگی میزبانی از جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را دارد

مراسم معارفه تیم فوتسال گیتی پسند با حضور مدیران و بازیکنان تیم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه معارفه تیم فوتسال گیتی‌پسند امروز _یکشنبه، ششم خرداد_ در هتل عالی‌قاپو با حضور محمد حسین عراقی‌زاده، علی‌رضا جنتی، پوریا جنتی، مسعود تابش، محمد کشاورز و کادر فنی و بازیکنان تیم در بیست‌وششمین سالگرد تأسیس صنایع گیتی پسند برگزار شد.

محمد حسین عراقی‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش و تبریک سومی تیم هندبال گیتی پسند، اظهار کرد: تیم امسال برای قهرمانی در لیگ پیش رو بسته شده است، چهارده سال متوالی در لیگ فوتسال حضور داریم و به لطف خدا همواره در این سال‌ها روی سکو بوده‌ایم. از همکاران تشکر می‌کنم که در کنار تیم‌ها و باشگاه بوده‌اند. لیگ‌ها تعطیل می‌شوند، اما فعالیت باشگاه همچنان ادامه دارد تا جام قهرمانی در دستان بازیکنان تیم قرار بگیرد.

مسعود تابش مشاور باشگاه گیتی پسند، اظهار کرد: تیم هندبال باشگاه در مدت زمان کوتاهی به مقام سوم کشور رسید. اکثر بازیکنان هندبال جوان و بومی هستند و توانسته‌اند نتایج مطلوبی را بگیرند. بیش از نیم قرن از فعالیت من در ورزش می‌گذرد، اما بهترین زمان فعالیتم در باشگاه گیتی پسند بوده است.

وی افزود: بی‌شک گیتی پسند بهترین باشگاه خصوصی ایران است. در تمام دنیا تیم‌های خصوصی وجود دارد که بیش از ۷۰ یا ۷۵ درصد درآمدشان از حق کپی رایت و پخش تلویزیونی است در صورتی که در ایران این چنین نیست. باشگاه داری و فعالیت در ورزش از روی علاقه و عشق بوده و هزینه‌بردار است. در گیتی پسند همه ایثارگرانه تلاش می‌کنند، بازیکنان باید بدانند در چه باشگاه و مجموعه‌ای فعالیت می‌کنند تا تعصب و تلاش‌شان بیشتر شود.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند، بیان کرد: قهرمانی سخت و تکرار قهرمانی بسیار سخت‌تر است. لیگ سختی پیش رو داریم و باید با جدیت بیشتر تلاش کنیم تا مجدد قهرمانی را کسب کنیم. یکی از محدودترین نقل و انتقالات را داشتیم و بیشتر بر روی بحث فنی تمرکز کردیم تا بازیکنانی جذب شوند که با توانایی خود بیشترین کمک را به تیم کنند. سعی شد بازیکنانی جذب شوند که در کنار بعد فنی از نظر اخلاقی به دیگر بازیکنان و هدف باشگاه نزدیک باشند.

حمیدرضا سنگ سفیدی کاپتان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: همه بازیکنان تیم تشنه قهرمانی هستند و همه توان خود را به کار می‌برند تا قهرمانی در لیگ را مجدد تکرار کنیم.

علیرضا جنتی مدیرعامل گروه صنعتی گیتی پسند، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور منتخب مردم و همراهان، اظهار کرد: افتخار ۴۰ سال شاگردی در محضر پدر را داشته‌ام. اگر امروز منش پهلوانی و موفقیتی در گیتی پسند وجود دارد همه از یاد و خاطر ناصر جنتی است.

وی افزود: امیدوارم ۱۰۰ سالگی گیتی پسند را جشن بگیریم. از سال ۸۹ در هیئت مدیره غیر ورزشی شروع باشگاه‌داری گیتی پسند رقم خورد؛ سرلوحه باشگاه گیتی پسند اخلاق‌مداری است.

مدیرعامل گروه صنعتی گیتی پسند گفت: ورزشکار هرقدر استعداد داشته باشد، بدون داشتن اخلاق فراموش می‌شود. راز ماندگاری در دل مردم اخلاق است.

جنتی تصریح کرد: ورزشکاران باید به دنبال پهلوانی باشند، نه قهرمانی. از ورزشکاران اخلاق‌مداری و پهلوانی را می‌خواهیم و در آخرین جایگاه قهرمانی مدنظر است؛ ورزشکاران باید تمام تلاش خود را داشته باشند و برای رسیدن به سقف موفقیت‌ها بجنگند.

وی افزود: اگر فکر بازیکنان همراه تیم و باشگاه نباشد، قهرمانی کسب نمی‌شود. بالغ بر ۹۰ درصد بدنه تیم ملی فوتسال از تیم فوتسال گیتی پسند تشکیل شده است؛ مهم نیست چه کسی گل می‌زند، بلکه پشت هر موفقیت یک تیم قرار دارد و نتیجه تلاش همه است.

مدیرعامل گروه صنعتی گیتی پسند گفت: همه در یک کشتی سوار هستیم و باید برای رسیدن به مقصد در کنار هم تلاش کنیم. دست به ترکیب اصلی تیم فوتسال نخورده است، تنها نقاط ضعف را تقویت کردیم. نباید در فکر رکوردهای لیگ قبل قرار بگیریم، بلکه باید هر بازی را جدالی جدا ببینیم و تلاش کنیم تا قهرمان شویم. سعید احمد عباسی و علیرضا رفیع‌پور به زودی به تیم اضافه خواهند شد.

جنتی بیان کرد: تیم هر سال جوان‌تر می‌شود. سرانجام جوان‌گرایی که در تیم گیتی پسند انجام شد را در تیم ملی می‌توان دید. شیرازه زحمت و تلاشی که کارگران در کارخانه انجام می‌دهند به باشگاه و بازیکنان تزریق می‌شود تا گیتی پسند دیده شود.

وی تصریح کرد: در خصوص جام باشگاه‌های آسیا طی تماسی که آقای تاج با من داشت برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشتی بیان شد. گیتی پسند تا ۸ تیم را می‌تواند میزبانی کند. نامه آمادگی استاندار و اداره کل ورزش و جوانان به فدراسیون ارسال شده و قرار است فدراسیون به AFC ارسال کند.

مدیرعامل گروه صنعتی گیتی پسند خاطرنشان کرد: باشگاه با نامه‌نگاری و جلسات متعدد پیگیر است تا میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به اصفهان واگذار شود؛ میزبانی هزینه‌ای مازاد بر بودجه به باشگاه اعمال می‌کند، اما ویترینی می‌شود برای بازیکنان و کادر تیم تا بیشتر و بهتر دیده شوند. برای ما خوشحال‌کننده است که برای هر کدام از ورزشکار دعوت نامه از باشگاه‌های خارجی دریافت کنیم.

وی افزود: در باشگاه بر روی همه بازیکنان مستعد باز است. سال قبل به تمام تعهدات مالی عمل کردیم و به دنبال رسیدن این اتفاق در سال جاری هستیم.

در پایان از بازیکنان ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند تجلیل شد؛ اولین تمرین تیمی فوتسال گیتی پسند از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی برگزار می‌شود.

کد خبر 757324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.