طرح تحول در کلانتری‌ها با قوت ادامه دارد

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تداوم اجرای طرح تحول در کلانتری‌های استان گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش دقت، سرعت و کیفیت در انجام ماموریت‌ها و ارائه خدمات به مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بهزاد ثابت راسخ اظهار کرد: طرح تحول کلانتری‌ها که از چندین سال قبل در دستور کار فراجا قرار گرفته است، همچنان با قوت خود ادامه دارد و از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در این طرح استفاده می‌شود.

وی افزود: این طرح از سال ۹۵ در استان اصفهان در دستور قرار گرفت و قرارگاهی نیز در این خصوص در ستاد فرماندهی انتظامی استان راه‌اندازی شد و هر ماه در این قرارگاه بر نحوه عملکرد کلانتری‌ها و تحولات انجام شده، نظارت و ارزیابی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها با دو رویکرد فرآیندی و محیطی اجرا می‌شود، گفت: هدف نهایی این طرح افزایش در سرعت، دقت و کیفیت ماموریت‌ها و خدمات به مردم و در نهایت کسب بالاترین رضایتمندی مردمی است.

ثابت راسخ تصریح کرد: در طرح تحول به کیفیت بیشتر از کمیت پرداخته شده و سعی بر این است که در رسیدگی به پرونده‌ها و امدادرسانی به مردم تغییرات گسترده‌ای رخ دهد.

وی بیان داشت: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می دهد که طرح مذکور به خوبی پیش رفته و باعث افزایش رضایت مردم از خدمات ارائه شده در کلانتری‌ها نسبت به گذشته شده که امیدواریم این رضایتمندی روز به روز افزایش یابد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در رویکرد محیطی نیز به دنبال این هستیم که محیط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از نظر فیزیکی دچار تحول شده و به یک محیط آرامش بخش برای مراجعان به این رده‌ها تبدیل شود.

ثابت راسخ ادامه داد: طی این سال‌ها ساختمان کلانتری ها، تجهیزات، امکانات، سامانه‌ها و سیستم‌های هوشمند، ناوگان خودرویی و موتوری متحول شدند که در افزایش بهره‌وری و عملکرد بهتر آنان نقش بسیار مؤثری داشتند.

وی رویکرد اصلی کلانتری‌ها را پیشگیری از جرم در حوزه استحفاظی خود اعلام کرد و گفت: تمام روسای کلانتری‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم موظف شدند که با مردم محله خود ارتباط برقرار کنند و با حضور در مساجد و مدارس و سایر محافل مردمی، نکات آموزشی و هشداری را به آنان ارائه دهند و با ایجاد فرهنگ خود پلیسی در بین مردم فرصت های وقوع جرم را از مجرمان بگیرند.

کد خبر 757320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.