6 تا از نکات مهم سفارش طراحی وب سایت
نکات مهم سفارش طراحی وب سایت

اگر قصد دارید یک وب سایت داشته باشید، بهتر است از نکات مهم سفارش طراحی وب سایت مطلع شوید و بسیاری از موراد را زیر نظر داشته باشید، به دلیل مشکلات موجود و همچنین افراد سود جو، ممکن است متحمل ضررهای بسیاری شوید.

انتخاب قالب و افزونه، سیستم مدیریت محتوا، تعهدات حین اجرای وب سایت و پس از تحویل پروژه بسیار مهم هستند.

برای اطلاع از نکات مهم سفارش طراحی وب سایت با ما همراه باشید یا می‌توانید قبل از مطالعه، 23 تا از سوالات متدوال طراحی وب سایت هنگام سفارش را در ژکاوا، شرکت طراحی وب سایت در اصفهان مطالعه کنید.

چه نوع سایتی نیاز دارم؟

یکی از اولین نکات مهم سفارش طراحی وب سایت، اطلاع از نوع وب سایت و همچنین امکاناتی که نیاز دارید است. امروزه بسیاری از سایت سازها هستند که به شما پیشنهاد ساخت سریع و آسان وب سایت را می دهند، در نتیجه افراد تصور میکنند قیمت های ارزان این وب سایت ها به نفع آن ها است.

وب سایت ها در انواع فروشگاهی، خدماتی، معرفی محصول، شرکتی و ... طراحی می شوند. برای اینکه شما متحمل زیان نشوید، باید ایتدا در نظر داشته باشید سفارش طراحی برای چه وب سایت با چه میزا امکانات نیاز دارید.

نکات مهم طراحی وب سایت فروشگاهی

اگر نیاز به طراحی یک وب سایت فروشگاهی دارید، باید بدانید یکی از مهم ترین نکات عدم محدودیت در تعریف محصولات است. اکثر مجموعه هایی که با آنها کار میکنید به شما اعلام محدودیت میکنند، اگر شما در طول فرایند کاری خود نیاز به تعریف تعداد محصولات بیشتر داشته باشید، مجبور به پرداخت هزینه اضافی می باشید.

آیا وب سایت فروشگاهی با وب سایت معرفی محصول متفاوت است؟

باید بدانید، در اصل وب سایت معرفی محصول، همان وب سایت فروشگاهی است که در آن قابلیت فروش غیر فعال گشته است. یکی از نکات مهم سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی این مورد است که، برخی از مواقع، با توجه به میزان امکانات وب سایت، هزینه سایت معرفی محصول می‌تواند کمتر از وب سایت فروشگاهی باشد.

البته گاها به دلیل برندینگ و جذب مشتری، وب سایت هایی که یک محصول را به طور اختصاصی معرفی میکنند، نیاز به طراحی های جذاب و متفاوتی دارند که نظر مخاطب در اولین دیدار جلب شود. از دیگر نکات مهم سفارش طراحی وب سایت معرفی محصول، بالاتر بودن میزان دستمزد به دلیل طراحی اختصاصی تر است.

مهم ترین نکات طراحی وب سایت برای جلوگیری از ضرر

نکات مهم سفارش طراحی وب سایت با سایت ساز ها

یکی از حیاتی ترین موراد طراحی وب سایت، با سایت ساز ها، محدودیت و هزینه بر بودن ارتقا و افزودن ویژگی ها و همچنین پشتیبانی ضعیف این مجموعه ها است.

اکثر سایت ساز ها ادعا دارند هسته وردپرس را برای این کار بهینه کرده اند و شما سایتی تحت وردپرس دارید. از نکات مهم سفارش طراحی وب سایت با وردپرس، به روز بودن همیشگی آن توسط یک تیم بسیار قوی و خبره است. معمولا بهینه کردن باعث تغییر در کد نوشته شده می شود و در نتیجه بسیاری از پلاگین یا افزونه های وردپرسی، دیگر قابل نصب نیست.

در نتیجه شما برای هرگونه ارتقایی نیاز به این مورد دارید تا از پشتیبانی این شرکت ها کمک بگیرید و درخواست افزونه هایی کنید که توسط آن‌ها بومی سازی شده است.

اگر افزونه هایی که نیاز دارید موجود باشد، معمولا هزینه معقولی دارند، ولی محدود هستند. اما مشکل از آنجا آغاز میگردد که افزونه مورد نظر شما برای ارتقا وب سایت یا افزودن قابلیت درخواستی، در لیست افزونه های بومی سازی شده این مجموعه وجود نداشته باشد.

در این حالت، در اکثر مواقع شما مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر و در واقع پرداخت هزینه کامل کد نویسی و بهینه سازی این نوع افزونه هستید. از موراد قابل توجه در نکات سفارش طراحی وب سایت این مورد است که هزینه کد نویسی به صورت نفر بر ساعت، محاسبه میگردد، در نتیجه هزینه توسعه های مورد نیاز شما آنچنان هم کم نخواهد بود.

سوال اصلی این است که اگر هسته اصلی وردپرس است، چرا از خود وردپرس استفاده نکنید؟ جواب صریح تر محتاج بودن همیشگی شما برای هر عملی به یک مجموعه است. زیرا طراحی سایت یکبار هزینه دارد، اما برای اینکه یک مجموعه بتواند از یکبار طراحی ای که می فروشد درآمد همیشگی داشته باشد، بهتر است مشتری را محدود به یک کد نویسی اختصاصی و بومی کند.

نکات مهم سفارش طراحی وب سایت در انتخاب هاست

هاست وب سایت، مانند خانه یک وب سایت است. نحوه کانفیگ و نگهداری و پشتیبانی از هاست وب سایت از اهمییت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین از دیگر فاکتور های مهم در انتخاب هاست وب سایت، سرعت لود وب سایت است.

باید بدانید که اکثر سایت ساز ها، به شما پیشنهاد میدهند از مجموعه خودشان هاست بگیرید، اما متاسفانه در بیشتر موراد، دانش و تخصص کافی برای امنیت و ایجاد بستری مناسب، توسط آنها وجود ندارد.

در نتیجه ممکن است شما با مشکلات متعددی از نظر سرعت لود و اجرای اسکریپت های مورد نیاز مواجه شوید. پاسخ همیشگی این مجموعه ها به شما، ایراد داشتن زیر ساخت ها است.

از دیگر نکات مهم سفارش طراحی وب سایت این مورد است که اگر شما هاست مناسبی نداشته باشید به هیچ عنوان سئوی مناسبی هم نخواهید داشت. زیرا سرعت لود وب سایت، یکی از فاکتور های اساسی برای گوگل است.

نکات مهم سفارش طراحی وب سایت با سایت ساز ها

نکات مهم سفارش طراحی وب سایت برای جلوگیری از متضرر شدن

اگر واقعا به یک وب سایت نیاز دارید، بهتر است به دنبال هزینه پایین نباشید. طراحی وب سایت در رسته کارهای تخصصی است، حتی طراحی وب سایت با وردپرس نیز نیاز به دانش فنی خاصی دارد. زیرا طراحی سایت به معنای نصب قالب و افزونه ها نیست، فرایند طراحی باید تا آنجا پیش رود که وب سایت شما برای کانفیگ اولیه سئو آماده شود.

از دیگر نکات مهم سفارش طراحی وب سایت مربوط به تعهدات آن مجموعه پس از طراحی وب سایت است. آیا پشتیبانی آنها به چه صورت است؟ هزینه های جانبی و بعدی مربوط به نگهداری های وب سایت چگونه است؟ چه هزینه هایی به صورت یکبار پرداخت و کدام به صورت چند بار پرداخت می باشد؟ بازه های پرداخت چگونه است؟

با توجه به آنکه این نکات بسیار اهمییت بالایی دارند و توضیح آنها مفصل است، در این محتوا جای نمی‌گیرند، شما برای مطالعه بیشتر و همچنین دریافت مشاوره تخصصی می توانید نام ژکاوا (Zhekava.com) را در گوگل جستجو کنید.

نکات مهم طراحی سفارش وب سایت شرکتی، وب سایت خدماتی، وب سایت پزشکی، وب سایت آموزشی و ... را در مقالات بعدی در وب سایت ژکاوا مطالعه کنید یا برای مشاوره طراحی وب سایت با ما تماس بگیرید.

کد خبر 757308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.