ابزار لازم برای احیای بافت تاریخی باید در اختیار متولی آن قرار گیرد

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ابزار لازم برای احیای بافت تاریخی باید در اختیار متولی این حوزه قرار گیرد تا شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم که امروز در برخی مناطق از جمله اطراف مسجد جامع افتاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه ششم خرداد_ در صدوسی‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: از مردم قدرشناس ایران که این شهیدان را با شکوه و عظمت بدرقه کردند، تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: خدا را شاکریم که کشور ما از وجود رهبری آگاه بهره‌مند است، زیرا باوجود ضایعه سنگین هیچ خللی در امور کشور و امنیت ایجاد نشد و باید خدا را بابت این شرایط آرام شکر کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از شهردار اصفهان بابت صدور حکم متولی بافت تاریخی گفت: از شهردار اصفهان خواهش می‌کنیم که این موضوع به یک برگه ختم نشود، متولی بافت تاریخی، یک برگه حکم و یک میز نیست، کسی است که بتواند تمامی مسئولیت‌های این حوزه را پیگیری کند تا در مرحله عمل اتفاقات خوبی درباره حفاظت از بافت تاریخی رخ دهد.

وی گفت: ابزار لازم برای احیای بافت تاریخی باید در اختیار متولی این حوزه قرار گیرد تا شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم که امروز در برخی مناطق از جمله اطراف مسجد جامع افتاده است.

کد خبر 757233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.