آیت‌الله رئیسی تراز ریاست‌جمهوری اسلامی را به جایگاه اصلی خود بازگرداند

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهید رئیسی و همراهان ایشان بدون هیچ کم و کاستی مورد تأیید رهبر معظم انقلاب بودند، گفت: آیت‌الله رئیسی تراز ریاست‌جمهوری اسلامی را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و کار بعدی‌ها را در مسیر درست نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه ششم خرداد_ در نطق میان‌دستور صدوسی‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: نقاط مشترک بسیاری را بین پنج نفر شهید خدمت می‌توان به دست آورد که چراغ راهی برای همه است. خلوص نیت، صدق عمل و نرنجیدن از طعنه‌زنندگان از مهم‌ترین این ویژگی‌هاست.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی و همراهان ایشان بدون هیچ کم و کاستی مورد تأیید رهبر معظم انقلاب بودند، افزود: آیت‌الله رئیسی تراز ریاست‌جمهوری اسلامی را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و مسیر درست را به رؤسای جمهوری بعدی نشان داد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رئیسی بی‌منت کار می‌کرد، زیاده‌خواه نبود، از تشریفات دوری می‌کرد، از مقام و مسئولیت‌های خود به عنوان نردبان ترقی استفاده نکرد، اخلاق‌مدار بود و در یک کلام ژست اسلامی نگرفت؛ برخی می‌خواهند خود را انقلابی معرفی کنند اما «قلابی» هستند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: مردم باید با لحاظ داشتن تجربیات قبلی، تلخی‌ها و شیرینی‌ها تلاش کنند، مسئولیت را به اهل آن بسپارند؛ انتظار مردم از همه دست‌اندرکاران این است که مراقبت لازم را در این خصوص به عمل آورند.

وی با بیان اینکه باید افرادی را انتخاب کنیم که اگر روزی آن‌ها را از دست دادیم مردم به‌خاطر آن‌ها متأثر شوند، گفت: برخی افراد در تشییع پیکر شهید رئیسی حضور داشتند و می‌گفتند ما برای حلالیت‌طلبی حضور پیدا کردیم و این نکته بسیار قابل تأملی است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برخی افراد در انتخابات حاضر خواهند شد که هنر آن‌ها فقط نمایش است، تصریح کرد: مردم دیگر این رفتارها را می‌شناسند و دست رد به سینه این افراد خواهند زد؛ این افراد اگر با شامورتی‌بازی به جایگاهی نیز برسند به اراده خداوند توفیقی نخواهند داشت.

وی در بخش دیگری از نطق خود از رسیدن تی‌بی‌ام قطار شهری به ایستگاه ابن‌سینا خبر داد و گفت: مراحل باز شدن و خارج شدن تی‌بی‌ام از تونل قطار شهری از همین نقطه آغاز می‌شود و که خبر بسیار خوبی است.

قربانی اظهار کرد: هفته قبل جلسه‌ای در تهران با موضوع تأمین مالی ۱۵ درصد قرارداد مپنا برگزار شد که کار در این خصوص به جای خوبی رسیده است.

وی با اشاره به جلسه با شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: در این جلسه مباحثی درباره ادامه خط یک مترو مطرح شد، اگر همکاری دیگر دستگاه‌ها وجود داشته باشد، در همین دوره مدیریت شهری روند کار آغاز خواهد شد که اتفاق خوبی به‌شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم در مدت باقی‌مانده از دوره کنونی مدیریت شهری کلنگ خط مترو که بتواند شرق اصفهان را نیز پوشش دهد نیز زده شود، این پروژه می‌تواند انشعابی از خط دوم باشد یا نباشد، اما به هر شکلی که ممکن است می‌تواند در این دوره آغاز شود.

کد خبر 757213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.