انجام بیش از ۲۱ میلیارد ریال اقدام ترافیکی در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از انجام اقدامات ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در اردیبهشت خبر داد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت روزافزون مشکلات ترافیکی بر زندگی شهروندان اظهار کرد: اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۵ شهرداری اصفهان در اردیبهشت سال جاری ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اقدامات ترافیکی حوزه‌های ایمن‌سازی، ساماندهی، رفع گلوگاه‌ها، آشکارسازی، مناسب‌سازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی منطقه انجام داد.

وی با بیان اینکه طی بررسی‌ها و درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۳۷، کارشناسان ترافیک منطقه در محلات حضور پیدا می‌کنند و پیگیر مطالبات شهروندان می‌شوند، افزود: با استفاده از ظرفیت اداره ترافیک منطقه، رسیدگی و رفع مشکلات پیام‌های ۱۳۷، مهم‌ترین هدف ما در شهرداری منطقه ۵ و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: نصب، تعمیر و ساماندهی صفحه تابلوهای انتظامی به تعداد ۵۸ عدد، نصب ۳ پایه ۳ متری تابلوهای انتظامی، فونداسیون تابلوی رنگ‌آمیزی تجهیزات ترافیکی و جداول بتنی به تعداد ۴۰۰ عدد، نصب تجهیزات ترافیکی به تعداد ۳۶۰ عدد، نصب جداکننده در خیابان سنگتراش‌ها به تعداد ۳۶ عدد و نصب گل‌میخ در پل ستاری به تعداد ۶۰ عدد از جمله اقدامات انجام شده در محله‌های این منطقه است.

کارگر تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده نصب سرعت‌گیر در کوچه‌های خیابان ارتش، خاقانی و توحید و نصب جداکننده در خیابان سنگتراش‌ها و جمع‌آوری جداول بتنی به درخواست شهروندان در خیابان خورشید، سه‌راه نظر و سهروردی به‌منظور ایمن‌سازی است.

کد خبر 757212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.