میثم صالحی امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل کوبا

میثم صالحی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران برابر کوبا در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز _یکشنبه ششم خرداد_ از ساعت ۰۳:۳۰ در قالب مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم کوبا قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک و امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۱۴ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد. دیدار امروز دو تیم، دوازدهمین جدال تاریخ والیبال ایران و کوبا بود که هفتمین برد را برای کوبا به همراه داشت و تیم ایران به پنج برد قبلی خود اکتفا کرد. تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست خود مقابل صربستان با نتیجه سه بر یک و در بازی دوم با نتیجه سه بر صفر مقابل ایتالیا مغلوب شده بود.

میثم صالحی با کسب ۱۵ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و روبرت لندی سیمون، بازیکن شماره ۱۳ حریف با ۱۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن کوبا در این مسابقه بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۸۷ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۵۱ امتیاز در حمله، ۴ امتیاز در دفاع، ۶ امتیاز سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی کوبا نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۸۹ امتیاز کسب کردند که شامل ۵۳ امتیاز حمله، ۹ دفاع، ۷ امتیاز سرویس و ۲۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

کد خبر 757149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.