برش برنامه عملیاتی تحقق شعار سال با رویکرد ارتقاء بهره‌وری تدوین شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه برنامه محور بودن و ارتقاء سطح بهره‌وری دو نکته مهم در تدوین برش برنامه عملیاتی تحقق شعار سال است، گفت: بایستی مشارکت آحاد مردم و ایجاد انگیزه برای آنان جهت حضور مؤثر و فعال در تحقق جهش تولید مدنظر قرار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمود حقیقت‌سرشت امروز _شنبه پنجم خرداد_ در نشست تهیه برش برنامه عملیاتی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: برش برنامه عملیاتی تحقق شعار سال باتوجه به تصویب و ابلاغ برنامه عملیاتی تحقق شعار سال از سوی هیئت دولت تهیه و پس از تصویب به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه محور بودن و ارتقا سطح بهره‌وری دو نکته بسیار مهم در تدوین این برنامه عملیاتی است، ادامه داد: همچنین بایستی مشارکت آحاد مردم و ایجاد انگیزه برای آنان جهت حضور مؤثر و فعال در تحقق جهش تولید توسط دستگاه‌های اجرایی استان با قید فوریت در تدوین این برنامه مد نظر قرار بگیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: تدوین طرح متمرکز بر رفع چالش‌های استان در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، میراث فرهنگی و گردشگری نیز الزامی است.

احسان شهیر مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و دبیر قرارگاه تحقق شعار سال استان اصفهان نیز اظهار کرد: با همراهی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاهی و نخبگانی استان برنامه تفصیلی استفاده از ظرفیت‌های مردمی، خیرین و حلقه‌های میانی در حوزه‌های اقتصادی و نظارت بر طرح‌های تملک و دارایی استان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از تولید داخلی در حال تدوین است.

وی ادامه داد: برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ برای ۱۸۶ بنگاه راکد، ۲۰۲۰ بنگاه نیمه تمام و ۱۳۱ بنگاه نیمه فعال در حوزه‌های جهاد کشاورزی، گردشگری و صمت تدوین شدن است.

کد خبر 757093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.