کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی + زمان دریافت، محل برگزاری sanjeshp.ir

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۳ طبق اعلام سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ از ششم خرداد قابل دریافت است.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ در دو نوبت صبح و عصر روزهای دهم و یازدهم خرداد در ٣٤ حوزه امتحانی برای ۴۵ رشته امتحانی و ١١ مجموعه امتحانی برگزار خواهد شد. گشایش در ورود حوزه برای نوبت صبح ۷:۳۰ و نوبت عصر ۱۳:۳۰ است. شروع آزمون نوبت صبح رأس ساعت ٩ صبح و نوبت عصر رأس ساعت ۱۵ عصر است. مدت زمان پاسخگویی به سوالات تمام رشته‌ها ۱۶۰ دقیقه است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۱۰:۰۰ ششم تا دهم خرداد تعیین شده است و داوطلبان می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت خود را دریافت کنند. به هیچ عنوان در محل برگزاری آزمون، دریافت کارت و ویرایش معدل امکانپذیر نیست.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

مرحله اول: با انتخاب گزینه ویرایش معدل / دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، در صفحه باز شده باید کد رهگیری وارد شود. داوطلب، با انتخاب گزینه ویرایش وارد صفحه تصحیح معدل شده و نسبت به تأیید (با انتخاب گزینه کارت آزمون) یا تصحیح آن (با انتخاب گزینه ویرایش معدل) اقدام کند و سپس گزینه ثبت نهایی زده شود. در این مرحله افرادی که مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته یا سایر مقاطع تحصیلی را قبلاً اشتباه اعلام کرده‌اند، می‌توانند تصحیح کنند.

این مرحله هم‌زمان با فعال بودن دریافت کارت، فعال خواهد بود و پس از اتمام زمان دریافت کارت، ویرایش معدل به هیچ عنوان امکانپذیر نیست. همانگونه که قبلاً در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شده، معدل ثبت شده در این مرحله ملاک عمل مرکز سنجش آموزش پزشکی است و به هرگونه درخواست جهت تغییر معدل و تصحیح آن بعد از پایان زمان دریافت کارت ورود به جلسه، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

مرحله دوم: پس از اتمام و ثبت نهایی مرحله قبلی، دریافت کارت و برگه راهنما فعال شده و داوطلب می‌تواند کارت خود را دریافت کند. فردی که در دو گروه ثبت نام کرده باشد دو کارت دریافت خواهد کرد. همراه کارت برگه راهنما نیز چاپ خواهد شد.

کد خبر 757089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.