ورودی پل سرهنگ به سمت میدان لاله تا اطلاع ثانوی مسدود است

مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: در جلسه امروز ستاد مدیریت بحران درباره رفع مشکل فروریزش زمین در خیابان پروین اعتصامی مقرر شد ورودی پل سرهنگ به سمت میدان لاله تا پایان انجام عملیات ترمیم مسدود باشد.

احمدرضا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران درباره رفع مشکل فروریزش زمین در خیابان پروین حدفاصل چهارراه شیخ طوسی تا میدان لاله اظهار کرد: این جلسه با حضور منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، محمد صیرفی‌نژاد مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان، مدیر منطقه ۴ شرکت آبفای اصفهان و عوامل حوادث اداره گاز، پلیس راهور و آتش‌نشانی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که به‌صورت میدانی برگزار شد، تصمیمات لازم برای رفع مشکل در کمترین زمان برنامه‌ریزی شده و هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آبفا و اداره گاز انجام و مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان عوامل این شرکت‌ها نسبت به اصلاح و رفع مشکل اقدام کنند.

ورودی پل سرهنگ به سمت میدان لاله تا اطلاع ثاوی مسدود است

مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این جلسه انجام هماهنگی‌های فنی با منطقه ۱۰ شهرداری مورد تاکید مدیرکل مدیریت بحران قرار گرفت و هماهنگی‌های ترافیکی با پلیس راهور انجام شد، همچنین مقرر شد اطلاع‌رسانی به شهروندان در مبادی مختلف بزرگراه انجام شود تا از مسیرهای جایگزین برای سفرهای درون شهری خود استفاده کنند.

کیانی گفت: مسیر عبوری از ورودی پل سرهنگ به سمت میدان لاله از امروز _شنبه پنجم خرداد_ تا پایان عملیات ترمیم محل مسدود است و از شهروندان درخواست می‌کنیم برای انجام سفرهای درون شهری خود از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 757069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.