هدف دولت سیزدهم گره‌گشایی است

معاون بانوان وزارت ورزش‌وجوانان گفت: شهید رئیسی معتقد بود مشکلات، اختلاف‌نظرها و گره‌ها باید در شبکه دولت برطرف شود و رسیدگی به مشکلات جوانان از مهم‌ترین دغدغه‌های او بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مریم کاظمی‌پور پیش از ظهر امروز _شنبه پنجم خرداد_ در حاشیه آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان اظهار کرد: حضور در مراسم امروز سخت‌ترین دوره کاری‌ام است، چراکه رئیس‌جمهور شهید این دولت در کنارمان نیست و به‌همین دلیل پذیرفتن این مأموریت برای من سخت بود. از جمع ۳۶ سفر استانی طی دو سال خدمت در معاونت بانوان وزارت ورزش‌وجوانان این سفر برای من تلخ بود. در ۹ سفر استانی در محضر رئیس‌جمهور بودیم.

وی افزود: دولت در فکر گره‌گشایی است، زمانی که پرونده‌های زیادی جابه‌جا می‌کردیم، با اقدام برای ساماندهی مشکلات، مسائل و شکایات مهم مردم را دنبال می‌کردیم تا به‌ثمر برسد. امانتی ظرف دو ماه بر دوش داریم تا آن‌چیزی که شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی می‌خواست در راستای مأموریتی که داشتیم، انجام دهیم.

معاون بانوان وزارت ورزش‌وجوانان تصریح کرد: شهید رئیسی معتقد بود مشکلات، اختلاف‌نظرها و گره‌ها باید در شبکه دولت برطرف شود و رسیدگی به مشکلات جوانان از مهم‌ترین دغدغه‌های او بود و در هر سفر با جوانان جلساتی برگزار می‌کرد، امیدوارم کار سختی که مدیران بعدی دارند به اجرا دربیاید و ثمرات سه‌سال خدمت که به‌اندازه دو زمان چهار ساله به‌انجام رسید منجر به جاری‌شدن عدالت در جامعه شود.

کاظمی‌پور خاطرنشان کرد: به جواد محمدی خداقوت می‌گویم که افتخار خدمت را در دوره سیزدهم تجربه کرد و برای مهدی صدری آرزوی توفیق داریم. نام صدری آشنا بود و دوره‌ای که نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی بودم او در استان اصفهان مشغول بود و می‌دانم که به‌یقین موفق خواهد شد. بخش بزرگی از صندلی‌های مدیریتی در این استان را مدیران اصفهانی برعهده دارند و این توفیق را داشتم در کنار مدیرانی که از این استان برخواسته‌اند حضور داشتم.

وی بیان کرد: امیدوارم با حضور مهدی صدری با نیروی جوانی و تخصصی که دارد، حل مشکلات ورزش‌وجوانان استان اصفهان با سرعت بیشتری پیش رود. ۱۶۹ پروژه عمرانی نیمه‌ساز طبق اعلام دفتر فنی وزارت ورزش‌وجوانان نیمه‌تمام داریم که ۹۰ پروژه از استان اصفهان در دولت سیزدهم باقی‌مانده است. از ۱۸۰۰ پروژه در دوره سیزدهم سهم استان اصفهان ۹۰ پروژه بود.

معاونت بانوان وزارت ورزش‌وجوانان در پایان گفت: از فعالیت بانوان در ورزش‌وجوانان استان اصفهان تشکر می‌کنیم که توانستند با بهترین عملکرد در سطح کشور بدرخشند و موفق شوند و در استان‌های تیپ یک در حوزه ورزش بانوان کشور مقام نخست را کسب کند که جواد محمدی نقش بسزایی در آن داشت.

کد خبر 756910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.