فرصت همکاری و مشارکت دانش‌بنیان‌ها با فاوای اصفهان فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: «رویداد B2B مشارکت و همکاری با سازمان فاوا» هفتم خرداد سال جاری در فضای کار اشتراکی آبی-سفید برگزار می‌شود که این جلسه فرصت همکاری و مشارکت دانش‌بنیان‌ها با فاوای اصفهان را فراهم می‌کند.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: سازمان فاوای شهرداری اصفهان بنا به رسالت خود نسبت به حرکت در مسیر رشد و تعالی کشور، این شعار را سرلوحه خود قرار داده است، در همین راستا در گذشته اقدامات اثربخشی را به انجام رسانده که از طریق درگاه‌های ارتباطی سازمان فاوا به مردم اعلام شده‌است.

وی افزود: به‌دنبال عمل به این رسالت، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان جلسه‌ای را تحت عنوان «رویداد B2B مشارکت و همکاری با سازمان فاوا» تدارک دیده است که روز دوشنبه، هفتم خرداد در فضای کار اشتراکی آبی-سفید برگزار و فرصت همکاری و مشارکت دانش‌بنیان‌ها با فاوای اصفهان فراهم خواهد شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این رویداد شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و نوپا در جلسات B2B با مدیران و کارشناسان سازمان فاوا، شرکت و توانمندی‌های خود را ارائه می‌کنند، همچنین مدیران سازمان فاوا، با توجه به پروژه‌های آتی این سازمان، شرکت‌های مستعد را شناسایی و نسبت به همکاری بیشتر با آن‌ها اقدام می‌کنند.

فردانی خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات منجر به ایجاد همکاری‌های مفید و سودمند با بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود و زمینه مشارکت مردم در پیاده‌سازی و اجرای پروژه‌های هوشمندسازی شهر اصفهان را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به همکاری مجموعه فضای کار اشتراکی آبی-سفید در برگزاری این رویداد بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش مهمی را در رشد تولید و پیشرفت اقتصادی کشور ایفا می‌کنند و مجموعه آبی‌-سفید با میزبانی از این شرکت‌ها و شرکت‌های نوپا، شرایط ارتباط آن‌ها با سازمان‌های دولتی را فراهم می‌کند.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان ضمن دعوت از شرکت‌های علاقه‌مند و فعال در این حوزه برای شرکت در این رویداد گفت: شرکت‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد به صفحه اختصاصی این رویداد در وبگاه سازمان فاوای شهرداری اصفهان به نشانی ict.isfahan.ir/b2b مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

کد خبر 756902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.