اقداماتی که آرزو بود در زمان خدمت ما برآورده شد/ همه‌چیز برای موفقیت سرپرست جدید فراهم است

مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان استان اصفهان گفت: اتفاقات زیرساختی در پهنه استان اصفهان به‌وجود آمد و اقداماتی که زمانی آرزو بود، امروز برآورده شده است؛ از مجموعه همکاران در حوزه مالی و بهره‌وری تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد محمدی پیش از ظهر امروز _شنبه پنجم خرداد_ در آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان اظهار کرد: معتقدم تا زیرساخت نباشد، هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد. روزی که به صندلی مدیرکلی تکیه زدم، ۲۶۶ پروژه نیمه‌تمام و تعطیل را تحویل گرفتم و امروز این رقم به ۷۶ پروژه کاهش پیدا کرده است، با توجه با پشتوانه و تجربه خوبی که مهدی صدری دارد از اکنون تا هفته دولت می‌تواند هر هفته یک پروژه را به سرانجام برساند.

وی افزود: در این راستا کمک‌های زیادی از سوی حمید سجادی، وزیر سابق ورزش‌وجوانان و استاندار انجام شد. در ابتدای دوران حضور من در اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان ۱۸۰ میلیارد مصوبه به ما رسید که این رقم به ۳۰۰ میلیارد افزایش پیدا کرد. در پهنه سه‌سال خدمت این هزینه جذب و در همه پروژه‌ها به‌کار گرفته شد. از همه خیرانی که در این توفیق کمک‌حال ما بودند تشکر می‌کنم و می‌دانم ظرفیت روشن‌تر شدن آینده با حضور آنان وجود دارد.

مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان استان اصفهان تصریح کرد: افزایش چندصد هزار متر مربع از سالن‌های ورزشی، زمین‌های فوتبال و مینی‌فوتبال به ورزش استان اصفهان اقدامی بود که به انجام آن افتخار می‌کنیم. ورزش بانوان استان اصفهان در رتبه نخست کشور قرار دارد و همه دختران در عرصه‌های کشور، آسیایی و جهانی موفق ظاهر شدند، همچنین توسعه ورزش همگانی درخشان بود و ۲۲۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته‌ای که دو سال قبل داشتیم امروز به مرز ۳۱۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته رسیده است.

محمدی خاطرنشان کرد: چندین هزار برنامه ورزش همگانی جهت توسعه سلامت عمومی را برگزار کردیم. در ورزش روستایی، مسابقات جام‌های پرچم با حضور چند هزار تیم برگزار شد که اتفاقات خوبی را به‌دنبال داشت. تجهیز ۱۲۰۰ پایگاه بسیج و خانه‌های ورزش روستایی در استان اصفهان با تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شد جزو اقدامات مثبت ما بود. صدها برنامه با پیوست فرهنگی کنگره شهدا و کمیته ورزش‌وجوانان که برعهده من بود رقم خورد.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی، همچنین بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو دو برابر سرانه جمعیتی در کاروان ورزش کشور مدال‌آور داشتیم که زحمات و پیگیری همگان نتیجه آن بود. روزی که کارمان را آغاز کردیم ۲۰ هیئت با سرپرستی اداره می‌شد و ۱۶ هیئت بنا بر پایان دوره‌ها دچار تغییراتی شد. مجمع ۲۷ هیئت ورزشی استان اصفهان برگزار شده و مقدمات پنج هیئت دیگر برای سرپرست جدید فراهم شده است.

مدیرکل سابق اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان همچنین عنوان کرد: در حوزه باشگاه‌های ورزشی روزی که آمدیم ۱۲۰۰ باشگاه ورزشی داشتیم و امروز ۲۲۰۰ باشگاه ورزشی داریم و حداقل ۱۰ هزار شغل پایدار در سطح استان اتفاق افتاده که در سایه هم‌افزایی رقم خورد. اتفاقات زیرساختی در پهنه استان اصفهان به‌وجود آمد و اقداماتی که آرزو بود امروز خاطره است و به‌دنبال آن از مجموعه همکاران در حوزه مالی و بهره‌وری تشکر می‌کنم.

محمدی بیان کرد: در مرکز استان اصفهان ۵۳ هیئت ورزشی وجود دارد که در سال ۱۴۰۲ بالغ‌بر ۵۰ میلیارد کمک به هیئت‌های ورزشی از سوی اداره‌کل ورزش‌وجوانان صورت گرفت که ۳۰ میلیارد به هیئت‌های ورزشی استان و ۲۰ میلیارد به هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها اختصاص یافت. کمک‌های خوبی اتفاق افتاد و شرایط هیئت‌ها مناسب شده است تا توسعه در استان اصفهان به‌خوبی پیش برود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه حقوقی چندصد پرونده تعیین‌تکلیف و چندصد زمین سنددار شد. رأی نهایی یک پرونده چندصد میلیاردی را گرفتیم که برای استان اصفهان به‌جا می‌ماند و به‌کارگیری می‌شود. سال‌های سال ستاد ساماندهی رعایت نشده بود و با حمایت استاندار ستادهای ساماندهی به‌طور منظم برگزار شد. اگر شاخص‌های هرم جمعیتی، آمار ازدواج و پرداخت تسهیلات را بررسی کنیم، رقم ۲۷۰ به ۳۱۰ رسیده است. برای مراکز مشاوره مجوز صادر کردیم. رویدادهای استانی و ملی برگزار کردیم که همه فاخر و کم‌نظیر در سطح کشور بودند. روزی که آمدیم توپ هم نداشتیم به کسی بدهیم، اما امکانات زیادی داریم که در انبار برای توزیع وجود دارد.

کد خبر 756901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.