کارهای بسیاری در ورزش استان اصفهان روی زمین باقی‌ مانده است

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در زمان مسئولیت جواد محمدی اتفاقات زیادی رقم خورد، اما کارهای بسیاری همچنان روی زمین مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر امروز _شنبه پنجم خرداد_ در حاشیه مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان اظهار کرد: در زمان مسئولیت جواد محمدی اتفاقات زیادی رقم خورد، اما کارهای زیادی همچنان روی زمین مانده است. همه رشته‌های ورزشی جایگاه خودشان را دارند و باید یک هدف را که ارتقای سلامت جسمانی، روحی و معنوی جامعه و کمک به تعالی آن است را در تمام سطوح ورزشمان دنبال کنند. در آسیب‌های اجتماعی مشکلاتی وجود دارد و اگر فعالیت در حوزه ورزش نبود شرایط سخت‌تر می‌شد.

وی افزود: عدالت در خانواده ورزش مسئله مهمی است. عدالت جنسیتی به‌طور قطع اشکالاتی دارد. در سفرهای شهرستانی به‌وضوح این ماجرا لمس می‌شود و امکاناتی که بر نصف قشر بانوان جامعه وجود دارد نیاز به تجدیدنظر دارد که باید بیشتر به‌دنبال آن بود. سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط یک جامعه جنگ است، ما توانستیم هشت‌سال دفاع‌مقدس داشته باشیم و باور کنیم می‌شود در همه حوزه‌ها این‌گونه عمل‌کرد.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: در دولت سیزدهم تحول در حوزه ورزش‌وجوانان صورت گرفت. در استان اصفهان ستاد ساماندهی جوانان بدون حضور کمتر از ۱۰ جوان برگزار نمی‌شود. جوان‌گرایی محترم است، اما اگر پیشکسوت‌گرایی نباشد اخلاق از بین می‌رود. در ورزش باید ابتدا انسانیت و معرفت و سپس سلامت جسم تحت آموزش باشد. انتقاد نمی‌کنم، اما مشکلات مردم ملاحظه‌بردار نیست.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: نگاه‌ها به ورزش یا رشته‌محور، ورزشکارمحور یا باشگاه‌محور است‌. به‌عنوان مثال ورزشکار خارجی بیاوریم و تصور کنیم، هنر کرده‌ایم. نباید به ورزش داخلی‌مان آسیب برسد. ورزش باید ورزشکارمحور و هیئت‌محور باشد و هزینه‌ها در آن‌جا مصرف شود. در بدنه ورزش تغییرات ندیده‌ایم، اما امیدوارم باوجود اینکه خطاهایی در ورزش استان اصفهان صورت گرفته بود شرایط بهتر شود.

وی ادامه داد: از زحمات جواد محمدی تشکر می‌کنم، وی هر آنچه از دستش برآمد انجام داد و پیگیر امور بود، چرا که دلش برای مسائل ورزش‌وجوانان استان اصفهان می‌سوخت. مهدی صدری نیز جوانی انقلابی، اندیشمند و خوش‌فکر است و با کمک همه باید سطح ورزش استان اصفهان را در حوزه سرپرستی وی ارتقا دهیم و نگاه یکسان به همه ورزشکاران در شهرستان‌ها داشته باشیم و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در پایان گفت: سطح توانمندی ورزشکاران استان اصفهان بالاست و اگر راه باز شود، ورزش اصفهان با ورزشکاران مؤمن و اخلاق‌مدار شایسته آن است که مورد توجه قرار گیرد. برای مهدی صدری آرزوی توفیق داریم و استانداری هر کمکی که می‌تواند به ورزش‌وجوانان خواهد کرد تا شأن ورزش استان اصفهان را ارتقا بخشد.

کد خبر 756893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.