۷۰ درصد مدال‌آوران کشور در رشته تکواندو اصفهانی هستند

رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان گفت: هیئت تکواندوی استان اصفهان یکی از پر مدال‌ترین هیئت‌های کشور است، به‌طوری که ۷۰ درصد مدال‌آوران کشور از این استان هستند.

یداله رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هیئت تکواندوی استان اصفهان به تمام اهداف پیش‌بینی شده خود رسیده است. اصلی‌ترین هدف این بوده که چرخ تکواندوی اصفهان از حرکت بازنماند که در حال حاضر پرقدرت می‌چرخد.

وی افزود: توسعه آموزش‌ها از دیگر اهداف هیئت تکواندو بوده که قهرمانی اخیر ثمره همین اقدامات بوده است. در مسابقات آسیایی پومسه از هشت نفر اعزامی پنج نفر اصفهانی بودند، همچنین از ۱۰ مدال شش مدال برای اصفهان بوده است.

رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان تصریح کرد: در روزهای گذشته یزدانی اول آسیا شد و به المپیک آینده راه پیدا کرد.

رضوانی خاطرنشان کرد: حضور در مسابقات آسیایی از نتایج فعالیت‌های هیئت بوده در این راستا به هدف خود که قهرمانی بوده رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه هیئت تکواندوی استان اصفهان یکی از پرمدال‌ترین هیئت‌های کشور است به طوری که ۷۰ درصد مدال‌آوران کشور از اصفهان هستند، ادامه داد: سالن هیئت قرار بود به مزایده گذاشته شود، اما اکنون اداره آن به هیئت واگذار شده و آموزش‌های قهرمانی در این سالن انجام می‌شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان افزود: اصفهان از قطب‌های تکواندوی ایران است از نظر فنی و فرهنگی اصفهان جزو سه هیئت برتر کشور به‌شمار می‌رود.

کد خبر 756884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.