برگزاری آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان

مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین تکریم جواد محمدی، مدیرکل و معارفه مهدی صدری، سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان پیش از ظهر امروز _شنبه پنجم خرداد_ از ساعت ۱۰ در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این مراسم رسول منعم مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش‌وجوانان، مریم کاظمی‌پور معاون بانوان وزیر ورزش‌وجوانان، محمدرضا جان‌نثاری معاونت سیاسی‌امنیتی استانداری استان اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار شهرستان اصفهان، جواد محمدی مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان استان اصفهان، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان و جمعی از مسئولان و مدیران هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و پیشکسوتان استان اصفهان حضور داشتند.

در بخشی از این برنامه با پخش ویدئویی از آنچه طی دوران حضور جواد محمدی در منصب مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان اتفاق افتاده بود به تصویر کشیده شد. جواد محمدی مدت‌زمان ۷۵۰ روز به‌عنوان مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اصفهان مشغول به فعالیت بود و سرانجام با حکم وزیر ورزش‌وجوانان از سمت خود کنار رفت و مهدی صدری با حکم سرپرستی جای وی نشست.

در پایان این مراسم، از جواد محمدی مدیرکل سابق اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان به‌واسطه تلاش‌های وی در ۷۵۰ روزی که در رأس ورزش نصف‌جهان حضور داشت تقدیر به‌عمل آمد و حکم سرپرستی مهدی صدری در اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان به وی تقدیم شد.

کد خبر 756873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.