مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد جامع نجف‌آباد برگزار شد+ تصاویر و فیلم

صبح امروز، آیین بزرگداشت و مجلس ترحیم شهدای خدمت در مسجد جامع نجف‌آباد با حضور مردم شهیدپرور و مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز _شنبه پنجم خرداد_ آئین بزرگداشت و مجلس ترحیم شهدای خدمت در مسجد جامع نجف‌آباد با حضور مردم شهیدپرور و مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار شد.

در این آئین حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نجف‌آباد در سخنانی به ویژگی‌های مؤمنان و شهدا اشاره و اظهار کرد: همه در این دنیا مسافر هستیم و مسافر نیاز به رفیق داردبه همین دلیل شهدا، صالحان، ائمه اطهار و پیامبران بهترین رفقا هستند که با انتخاب آن‌ها راه درستی را انتخاب کرده‌اید.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس در ظاهر جنگ، خون و خونریزی بود، اما پشت آن عزت و اقتدار و سربلندی برای ما بود.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: عظمت، حرکت، شکوه و معرفت مردم را در این روزها دیدیم مردم گاهی آن‌قدر برای خدمتگزارشان ناراحت می‌شوند و عزاداری می‌کنند که شاید برای بستگان و نزدیکان خود نمی‌کنند؛ این عزیزان در ظاهر از دست ما رفتند، اما آن‌ها مأموریت بزرگ‌تری داشتند و دیدیم که مردم برایشان چه کردند و راه آنان را ادامه خواهند داد.

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد جامع نجف‌آباد برگزار شد+ تصاویر

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد جامع نجف‌آباد برگزار شد+ تصاویر

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد جامع نجف‌آباد برگزار شد+ تصاویر

کد خبر 756870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.