بازدید معاون شهردار از پروژه‌‍‌های در حال احداث میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان امروز (شنبه) از پروژه‌‍‌های در حال احداث میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار این کلان‌شهر از جمله تالار آبزیان، مجتمع سورت و بسته‌بندی، مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار و نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان امروز _شنبه پنجم خرداد_ از پروژه‌های در حال احداث میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری این کلان‌شهر از جمله تالار آبزیان، مجتمع سورت و بسته‌بندی، مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار و نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی بازدید کرد.

بازدید معاون شهردار از پروژه‌‍‌های در حال احداث میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

یکی از این پروژه‌ها نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار بود؛ این پروژه با اعتبار چهار میلیارد تومان روی بام تالار ۲۴ میدان مرکزی ایجاد شده است.

فاز دوم مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار اصفهان نیز شامل ۳۶ واحد با جدیت در حال احداث است.

بازدید معاون شهردار از پروژه‌‍‌های در حال احداث میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

تالار آبزیان در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر و زیر بنای ۵۱۶۰ متر مربع در حال احداث است.

احداث مجتمع بسته‌بندی و سورتینگ در میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار از دیگر پروژه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌شمار می‌رود.

سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در زمینی به متراژ چهار هزار متر مربع این پروژه را در میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار کلنگ‌زنی کرده است؛ این پروژه شامل چهار سوله و هر سوله به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع و با ارزش ریالی ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 756854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرضیه IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    باسلام نظر به اینکه خرید میوه آسانتر باشد برای اصفهان یک محل انتخاب نشود هر منطقه شهرداری یک میدان تره بار و میوه داشته باشد تا مردم برای خرید راه طولانی را طی نکنند هزینه اضافی برای کنترل تردد و پارکینگ خرید وکنترل و نظارت متحمل نشود همچنین قبرستان در هر منطقه اصفهان جداگانه باشد تا مثلاً مرده های شاهین شهر را نیاورند باغ رضوان... شهرستانها هم همینطور. در هر منطقه پارکی هم یک چند آرامگاه مشاهیر باشد تا مردم به پارک می آیند یک نگاهی هم به مشاهیر ایران بیاندازند با تشکر از لطف شما