انعقاد ۴۴۴ قرارداد عمرانی منطقه‌ای اصفهان در سال گذشته

رئیس اداره هماهنگی امور عمرانی مناطق و سازمان‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در سطح مناطق شهرداری این کلان‌شهر سال گذشته ۴۴۴ قرارداد عمرانی منطقه‌ای به مبلغ بیش از ۲,۸۴۲ میلیارد ریال منعقد شده است.

سیدعلی شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال گذشته در سطح مناطق شهرداری اصفهان ۴۴۴ قرارداد عمرانی منطقه‌ای به مبلغ بیش از ۲,۸۴۲ میلیارد ریال که در حد اختیارات مناطق بوده، منعقد شده است.

وی افزود: از مجموع ۴۴۴ قرارداد، ۱۳۵ قرارداد مربوط به تعمیر و نگهداری در سطح مناطق با مبلغ ۷۲۲ میلیارد ریال، ۷۶ قرارداد مربوط به آسفالت معابر در سطح مناطق با مبلغ ۴۸۵ میلیارد ریال، ۶۲ قرارداد مربوط به ساماندهی و جدول گذاری در سطح مناطق با مبلغ ۳۹۰ میلیارد ریال و مابقی به سایر پروژه‌ها اختصاص یافته است.

رئیس اداره هماهنگی امور عمرانی مناطق و سازمان‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته ۸۶۹ قرارداد عمرانی منطقه‌ای تحویل موقت و قطعی شده است که از این تعداد ۴۴۲ پروژه مربوط به قراردادهایی بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیده، تحویل موقت شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

شهیدی گفت: از این تعداد، ۴۲۷ قرارداد نیز تحویل قطعی شده است.

کد خبر 756824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.