اجرای عملیات اصلاح خط لوله فاضلاب در محور جنوب به شمال خیابان پروین + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از انجام عملیات تعویض خط لوله فاضلاب در محور جنوب به شمال خیابان پروین اعتصامی به طول ۸۰ متر خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره انجام عملیات تعویض خط لوله فاضلاب در محور جنوب به شمال خیابان پروین اعتصامی (حدفاصل چهارراه شیخ طوسی تا میدان لاله) اظهار کرد: در این محدود اصلاح پس‌زدگی شبکه فاضلاب در حال انجام است و لازم است بدانیم خط لوله‌ای در عمق هفت میلی‌متر است که حدود ۳۵ سال است با لوله بتنی بوده که گاهی پس‌زدگی فاضلاب رخ می‌داده است.

وی افزود: برای انجام اصلاح شبکه و تعویض حدود ۸۰ متر از طول خط لوله فرسوده فاضلاب عملیات ترمیم و تعویض اجرایی شده است تا پیش از وقوع هرگونه حادثه‌ای اقدامات لازم برای تعویض خط لوله انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور جنوب به شمال خیابان پروین اعتصامی گفت: پلیس راهور اعمال محدودیت کرده و مسیر جایگزین مشخص شده است و امیدواریم زودتر اصلاح شبکه انجام شود، در حال حاضر ماشین‌آلات اعزام و حفاری انجام شده است تا تعویض خط لوله صورت گیرد، ایمن‌سازی خط لوله گاز نیز باید در این محدوده انجام شود که موضوع به مسئولان ذی‌ربط اعلام شده تا ایمن‌سازی خط لوله گاز نیز انجام شود.

شیشه‌فروش تصریح کرد: بعد از انجام اصلاح شبکه خط لوله فاضلاب نیز عملیات پُرسازی انجام می‌شود، ابعاد حفره ایجاد شده برای انجام عملیات تعویض خط لوله فاضلاب حدود ۵ متر در ۳ متر بوده و عملیات ترمیم در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عوامل آب و فاضلاب، ستاد بحران و عوامل شهرداری در محل حضور دارند و نسبت به ایمن‌سازی این محدوده اقدام شده است.

اجرای عملیات اصلاح خط لوله فاضلاب در محور جنوب به شمال خیابان پروین + عکس

اجرای عملیات اصلاح خط لوله فاضلاب در محور جنوب به شمال خیابان پروین + عکس

کد خبر 756809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.