امروزه انقلاب اسلامی صادر و مدل بسیاری از کشورهای دنیا شد

معاون امور سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران کشور با اشاره به وجود ایران بر میدان و دیپلماسی در دنیا امروز، انقلاب اسلامی ما را صادر شده به بسیاری از کشورها الگو و مدل شدن مردم دنیا مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سردار محمد اکبرزاده شامگاه _جمعه چهارم خرداد_ در آئین شب هفتم شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش که در مصلای بزرگ آمل برگزار شد، با تاکید بر گرامی‌داشت یاد و خاطر هر یک از شهدای عملیات‌های متعدد دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: خون هر یک از این شهدا ریشه انقلاب را آبیاری کرد تا امروزه تنومند شود.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت و متحیر شدن مردم دنیا افزود: حضور چنین جمعیتی نشان از بزرگی و بلند بودن این انسان‌هاست که از همین جهت نیز عزت برای کشور آفریدند.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه از ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید باید به دو خصیصه مهم و برجسته بین اخلاق و شجاعت در وجود ایشان باید بسنده کرد، یادآور شد: او این دو را با هم تلفیق و پیوند زد تا به این شخصیت رسید و به‌طور معمول آدم‌ها توازن این دو خصلت برایشان سخت است.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه ایشان از جنس خاصی بودند و به نوعی نماد مردم‌سالاری دینی در مقام بالا بودند و پیوند با خداوند و مردم زدند، اظهار کرد: این دو خصلت ا همان سربازی ولایت و در خط رهبری بودنش بود.

وی شهید مظلوم امیرعبداللهیان را یک شخصیت ممتاز انقلابی مطرح کرد و گفت: این شهید بهانه دیپلماسی نداشت تا میدان را ضعیف کند و میدان و دیپلماسی را به یکدیگر گره و پیوند زد به‌طوری که در عرصه عمل دستاوردهای بسیاری داشتیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه در اتفاق «وعده صادق»، اظهارنظر شهید امیرعبداللهیان در حالت درایت و اقتدار عنوان می‌شد، بیان کرد: آن‌چه در حوزه دریایی از منظر اقتدار در نوع سخت و نیم‌سخت می‌توان اشاره کرد این است که دولت سیزدهم در سه حوزه کار را تحویل گرفتند، ابتدا در حوزه بین‌المللی با کلیدواژه برجام که سال‌ها دولت قبلی، وقت ملت را گرفته بودند تا نتیجه این برجام به سمتی رفت که فضای کشور و نگاه مردم را به سمت ناامیدی برده بود، اما دولت سیزدهم با این وضعیت دولت قبلی را تحویل گرفتند در حالی‌که می‌توانستند با فروش نفت وابسته به نتیجه برجام نباشند.

وی ادامه داد: اما در حوزه منطقه‌ای موضوع دیگری که مطرح است، این است که آن زمان حاج قاسم به شهادت رسیدند و وزیر امور خارجه خارجه استعفا داده بود، مسئله چه چیزی بوده است.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در آن شرایط دولت سیزدهم کابینه را تحویل گرفت و در ابتدا خود را قدرتمند کرد تا وارد مذاکره شود، عنوان کرد: این دولت توانست کشورهایی را به همکاری و مذاکره با ایران وارد کند و زمینه دو اتفاق مهم یعنی هم طوفان‌الاقصی و هم وعده صادق را ایجاد کند.

وی با اعلام بر اینکه امروزه انقلاب اسلامی به بسیاری از کشورها صادر شده است و برای مردم الگو در دنیا شدیم و مدل شدیم، گفت: در حال حاضر در کشورهای دیگر به دنبال انسانیت، آزادی و عزت برای خود و مردم غزه و فلسطین هستند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه دولت در بخش داخلی با وجود وضعیت اقتصاد، تلاشی که انجام داد بسیار تأثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌ها به لحاظ زیرساختی کارهای خوبی انجام شد اگرچه به فرموده آقا این کارها باید برای مردم ملموس و آشکار باشد و این نکته مهمی است.

این مسئول عنوان کرد: ریل‌گذاری دولت درست بوده است و با این حرکت و کارها، مردم به‌زودی نتیجه این کارها را خواهند دید.

اکبرزاده با بیان اینکه آمل، علمای بزرگی دارد، گفت: با وجود چنین علما و شهدایی نباید اجازه دهیم آن دینی که این شهدا گذاشتند فرد دیگری بیاید این میدان و دیپلماسی را جداگونه طی کند، به تاکید مقام معظم رهبری نباید توسعه اقتصادی و توسعه عدالت جدا شود و آن تفکر نباید انقلاب ما را متوقف کند.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۸ مقام معظم رهبری تشکیل دولت جوان و انقلابی را آرزو کرده بودند و در حال حاضر این دولت شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: امروزه این مثلث طلایی رفته و مدار صفر درجه را طی کردیم، مسیری که ارتش طی کرده بود و در حال حاضر سپاه در حال طی کردن آن است، گامی که چندصدایی نبود، بلکه هم‌آهنگی و هم‌نوایی داشت در این صورت می‌توانیم و به سمت اقتصاد بهتر که دغدغه مقام معظم رهبری است، حرکت کنیم.

کد خبر 756801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.