علت شکست تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا مشخص شد

با بررسی آمار دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا، علت شکست تیم ایران مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز _شنبه پنجم خرداد_ از ساعت ۰۰:۰۰ در قالب مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم ایتالیا قرار گرفت و سه بر صفر با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۱ شکست خورد. دو کشور ایران و ایتالیا در طول تاریخ بیست‌وهشت بار به مصاف یکدیگر رفتند که هشت برد برای ایران و ۲۰ پیروزی برای ایتالیا در این بازی‌ها ثبت شد.

بررسی آماری این بازی نشان می‌دهد که مهمترین دلیل پیروزی ایتالیا برابر ایران دو فاکتور دفاع و حمله بوده است. ایتالیا از طریق حمله ۴۲ امتیاز کسب کرده، در حالی که ایران در این بخش تنها ۲۷ امتیاز به دست آورده است. در دفاع نیز ایتالیا ۱۳ امتیاز به دست آورده اما ایران فقط یک بار توانسته حریف خود را دفاع کند و امتیاز به دست بیاورد. در سرویس هم ایتالیا عملکرد بهتری داشته و ۶ امتیاز به دست آورده، اما ایران در این بخش ۳ امتیاز کسب کرده است. اشتباهات فردی تیم ایتالیا بیشتر بوده به گونه‌ای که تیم ایران ۱۷ امتیاز از طریق اشتباهات ایتالیا کسب کرده و حریف ۱۴ امتیاز از طریق اشتباهات ایران به دست آورده است.

به گزارش ایمنا، تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست خود مقابل صربستان با نتیجه سه بر یک مغلوب شده بود. تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳:۳۰ بامداد روز یکشنبه، ششم خرداد در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف کوبا می‌رود.

کد خبر 756785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.