به حمایت هواداران سپاهان برای نتیجه گرفتن نیازمندیم/کامبک پرسپولیس عجیب بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: حضور هواداران در ورزشگاه برای حمایت‌مان را احساس می‌کنیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه امروز _جمعه چهارم خرداد_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر که با پیروزی دو بر صفر طلایی‌پوشان همراه شد اظهار کرد: باید به بازیکنان تیم خودم بابت پیروزی در بازی امروز تبریک بگویم. بازی‌های آخر فصل است که باید ادامه بدهیم تا بتوانیم بهترین جایگاه را در جدول رده‌بندی کسب کنیم و خوشبختانه امروز پیروز شدیم.

وی افزود: برای هواداران صحبت دارم. خیلی خوب است که حمایت را از سوی هواداران احساس می‌کنیم و بابت پیروزی در بازی‌ها به این حمایت نیاز داریم. برای تیم فوتبال هوادار تهران در بازی‌های آتی‌اش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم برای دیدارهای آینده به ریکاوری خوبی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اتفاقات بالای جدول در بازی‌های امشب تصریح کرد: من نیز همین‌طور احساس می‌کنم که توقف استقلال در برابر نساجی مازندران و کامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان عجیب‌وغریب بود. متوجه شدید که منظورم چیست؟ البته خودم نفهمیدم چه‌چیزی گفتم.

کد خبر 756759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.