شکست ملوان مقابل مس رفسنجان در بندرانزلی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور مقابل تیم مس رفسجان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در گیلان، تیم های فوتبال ملوان و مس رفسنجان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امروز_جمعه در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود مس رفسنجان به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار، بازیکنان دو تیم چندین موقعیت مناسب گل زنی داشتند اما در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم فوتبال مس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ بازی، حبیب فرعباسی دروازبان ملوان در محوطه جریمه شوت بازیکن مس را ناقص دفع کرد و سجاد شهبازاده توپ برگشتی را وارد دروازه ملوان کرد؛ در ادامه بازی، بازیکنان ملوان فرصت های زیادی برای جبران گل خورده داشتند اما در نهایت این بازی با احتساب هفت دقیقه وقت اضافه با نتیجه یک بر صفر به سود مس رفسنجان به پایان رسید.

قضاوت این مسابقه را، حسن ظهیری، با کمک‌های مرتضی سلمان نژاد و فرهاد امینی برعهده داشتند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی، میلاد باقری، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، ابوذر سفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، جلال مدحی و سهیل فداکار مقابل مس رفسنجان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال مس رفسنجان با ترکیب حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، محمد مهدی محبی، سعید واسعی، رضا دهقانی، سجاد شهباززاده مقابل ملوان قرار گرفت.

در پایان هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم و تیم فوتبال مس رفسنجان با کسب ۳۵ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

کد خبر 756758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.